Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. januar 2010

Her er det baron Adeler-adelsbrevet fra slutten av 1700-tallet, som jeg også fikk i posten i går, fra Danmark. Dette er de som hadde slottet Dragsholm

img217

img218

img219

img220

img221

img222

img223

PS.

Så er det hva alt det her betyr da.

Det er det vel ikke så lett å finne ut av.

Men jeg skal se om jeg klarer å finne ut mer om også den her baron Adeler-familien.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det adelsbrevet ovenfor, det var visst for de som ble til Zytphen-Adeler det, hvis jeg har forstått det riktig.

Så hvorfor jeg fikk det adelsbrevet også, det skjønner jeg ikke helt men.

Men det finnes kanskje en 'forklarings'.

Det er mulig.

Vi får se.

Her ihvertfall mer om disse baron Adeler-slektene som jeg har skrevet om på bloggen, i det siste:

http://www.roskildehistorie.dk/stamtavler/adel/Adeler/Adeler.htm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter