Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. januar 2010

Skriking i gangen i Leather Lane

Nå var han Landlord George her, og skreik i gangen, for at naboene skulle høre det, siden jeg ikke kunne betale hele husleia, som han skulle ha henta før jul!

Han skulle ha vært her mellom klokka 15 og 15.30, på 21. desember.

Og ikke har jeg fått kvitteringer, fra noen av de forrige husleiebetalingene, som jeg har betalt til han.

Og ikke har jeg fått noe kort med telefonnummer på heller.

Så dette klagde jeg på nå da.

Og forklarte at jeg fikk £365, fra the Council, i husleie-penger, på mandag.

Også la jeg til litt da, siden det var noen dager til mandag, og sa at jeg skulle betale £450 tilsammen da.

For han kan jo ikke forvente at jeg skal ha pengene i leiligheten, hvis han ikke kommer for å hente leia.

Og hvis man er arbeidsledig og blakk.

Så kan man ikke forvente det, at man skal ha penger på en konto, i en måned, mener jeg.

Avtalen vår var mellom kl. 15 og 15.30 på mandag 21. desember.

Og hvis han ikke dukker opp da, så er ikke det min feil, mener jeg.

Han kunne jo ha ringt, telefonnummeret mitt står jo i telefonkatalogen her i England.

Så det her er jo bare dumt.

For det er som straff, at han skal rope at jeg ikke har betalt, sånn at naboene hører det.

Enda det er hans egen feil.

(Og jeg har overhørt at noe sivilpoliti, antagelig i forbindelse med Arvato/Microsoft-saken, si at jeg egentlig ikke er ment å betale leie.

(Av en eller annen grunn).

Men politiet bare tuller jo med meg.

De må ha gjort noe som de ikke har fortalt, mistenker jeg.

For de lar meg ikke gå videre med arbeidssaken min mot Arvato/Microsoft, og de forteller meg ikke hvem den her 'mafian' er, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av.

Og the Landlord han bare tuller, og Lorna på kontoret der, hun også bare tuller.

Så dette er som en blanding av en dårlig komedie og tortur, vil jeg si.

Ihvertfall så gikk han landlorden George, over streken, mener jeg, når han driver å roper sånn høyt i gangen her, om at jeg ikke har leia han skulle ha henta, 21. desember.

Så det er trakassering, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Så det er mye rart.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter