Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. februar 2010

Dette var vel det siste brevet jeg fikk fra bestemor Ingeborg, i 2008

img289

img290

PS.

Jeg skal prøve å tyde dette brevet igjen, som jeg vel har postet på bloggen før.

Men jeg tar det med i samme slengen, siden jeg publiserer også de andre brevene fra bestemor Ingeborg nå.

Her er mer om dette:

18 - 2 - 08

16 - 2 - 08

Kjære Erik!

Hvor glad jeg dog ble for ditt brev, at du lever bra, har en god selvstendig stilling (job).

Fortalte strax om ditt gode brev til Pia, Martin og Ellen.

Av nytt dette: for 3 dager siden har Ellens venn og mann Diderik Beichmann kjøpt et Hus, Larviksvei 131, på Agnes, nær Stavern.

3 bad - 4 soverom - båthavn - 2 uthus - de kan flytte inn mars måned - alt er i orden.

Ellen og Diderik og hans søn Joakim har jo bodd hos Martin i 7 måneder - like fra min fine fest, (90 års dag), hvor de ga hverandre gullringer og betraktet seg som rette ektefolk å være.

Martin er oppe kl 5 1/2 hver morgen, og har over 1 år vært vaktmester på Teiroheimen i Larvik.

Diderik gjør intet, utover å vaske opp.

Ellen kan ikke arbeide før hun får sine papirer i orden som norsk statsborger.

Situasjonen har ikke vært lett, hverken for Martin, Ellen & Diderik.

7 måneder er lenge, lenge.

Men nå er vi alle glade.

Rahel Maria fødte en søn på 4 kilo efter jul.

Ellen og Rahel og Rahels gode argentinske mann er så glade.

Gleder meg til å høre mer fra deg.

Har slått mitt ene kne og hatt betendelse men i dag er jeg bra.

dessverre har min høye alder medført at jeg har forkalkning på høyre øye.

Takk for dit brev kjære Erik.

Bestemor

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter