Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. januar 2011

Jeg fant ut at jeg var etter Odin, enda en gang, samt Frigg og Balder, siden Løvenbalk, (som min mormor, Ingeborg, var etter), var etter Plantagenet

odin frigg balder

løvenbalk er etter plantagenet

http://gw5.geneanet.org/index.php3?b=tondhwr&lang=en&m=D&p=woden&n=van+asgard&v=62&x=21&y=9&t=L&alwsurn=yes&sosab=10&color=

PS.

Jeg lurer på om det søstera mi, Pia Ribsskog, sa en gang.

Den gangen jeg sparka en fotball i veggen, en søndag morgen, etter at søstera mi hadde tatt med tre negre hjem, fra byen i Oslo, en natt til søndag, etter at jeg hadde hjulpet henne med å få et rom, i et Ungbo-bofelleskap, hvor jeg selv bodde først, i Skansen Terrasse 23, på Ellingsrudåsen.

(Siden noen hadde rappa appelsinjuice, fra meg, i kjøleskapet).

Da sa Pia, et par dager seinere vel, at 'vi har jo ikke noe saks'.

Og nå lurer jeg på om det er noe med Sachsen, som i Frithogar van Sachsen, som er etter Balder, står det i det første bildet ovenfor.

Så jeg er kanskje etter Balder og Odin og Frigg jeg da.

Så er søstera mi Pia Charlotte Ribsskog, etter Karl den Store aka. Charlesmagne?

Også er kanskje halvbroren min Axel Nicolay, etter Odin og Rind, (det stod jo noen steder at Rind var en russisk eller ukrainsk prinsesse, og Axel Nicolay, er jo et ganske russisk-klingende navn, vil jeg si.

Men men).

Er det sånn dette henger sammen?

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/09/jeg-fikk-en-e-post-fra-det-norske.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter