Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. januar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Please confirm your order










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Please confirm your order











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 28, 2011 at 5:09 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

her er det noen som bestiller noe greier, i mitt navn.

Og kaller meg 'Miss'.

Dette er æreskrenkelse og det som værre er.

Dette ønsker jeg å anmelde.


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Rhema Literature Distributors <orders01@rldbooks.org>

Date: Sat, Jan 15, 2011 at 6:15 PM
Subject: Please confirm your order
To: eribsskog@gmail.com


Greetings from Rhema Literature Distributors!



We are sending this email in response to your recent order from our website. Before processing your free books, we kindly ask that you confirm your order by reviewing the information below and submitting the confirmation code.



We will hold any further processing until we receive this confirmation.



Order Number: 184517

Confirmation Code: 847354

First Name: Miss Erik

Last Name: Ribsskog

Address: Flat 3 5 Leather Lane

City: Liverpool

State / Region:

Postal Code: L2 2AE

Country: United Kingdom

Phone: (Sensurert av johncons-blogg)

Email: eribsskog@gmail.com

Comments:



If the information is correct, you can manually confirm your order at our order status page. For your convenience, click on the link below to open this page automatically:



(Sensurert av johncons-blogg)



If your information is NOT correct, you may reply to this message with the corrections. You may also reply with further questions or comments, which we welcome at any time. Once you have confirmed your order, we will proceed with processing the package by mail. Remember, all orders will be sent at no obligation or charge - we only hope you will read them and enjoy them as much as we have.



Sincerely,

Rhema Literature Distributors



P.S. When you receive your package in the mail, please make sure to review the contents carefully for instructions how to receive the next free set of books in our series. You can review these books in our online gallery for more details.















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter