Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. januar 2011

Jeg fikk en ny e-post fra MyHeritage




Gmail - 2 new confirmed Smart Matches on MyHeritage.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




2 new confirmed Smart Matches on MyHeritage.com











MyHeritage Smart Matches
<smartmatch2@myheritage.com>



Fri, Jan 28, 2011 at 2:34 AM




Reply-To:
snegomnielk@email.dk


To:
eribsskog@gmail.com








Hi Erik,



Mogens Klein, a MyHeritage member डेन्मार्क, just confirmed 2 Smart Matches between his family tree and yours, for the following people:




Christopher Nyholm and
Beatha Jacobine Nyholm (Wurenfeldt)




View these Smart Matches



Recommended next step: click the above link to review these Smart Matches and confirm whether they're correct.

This will help you learn new information about these people in your family tree.



Tip: when you and the owner of another tree mutually confirm a Smart Match, it becomes fully validated. This is useful for distinguishing between correct and incorrect matches.



If you have not done so already,
view your Smart Matches and confirm all the correct matches.



आपका दिन शुभ हो,

MyHeritage.com















PS.

Her er mer om dette:




Gmail - Mogens Klein added you to Klein Web Site










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Mogens Klein added you to Klein Web Site











Mogens Klein
<snegomnielk@email.dk>



Fri, Jan 28, 2011 at 1:33 AM




Reply-To:
snegomnielk@email.dk


To:
eribsskog@gmail.com






Dear Erik,



I would like to invite you again to Klein Web Site on MyHeritage.com

It is a new Web site for our family that I have created on MyHeritage.com, featuring our family tree. It is our very own family site - an online meeting place for sharing our family photos and videos, exploring our family tree, organizing family events and keeping in touch more often.



I have made you a member of our family site.



Click here to visit our family site:

http://www.myheritage.com/FP/welcome.php?s=400053&authenticate=0deacd33ff48e957376cfef28a5c78a157af3da8-230000191&lang=EN



Looking forward to seeing you on the site!



Yours,

Mogens













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter