Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 28, 2011 at 8:35 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

noen skriver om min blogg, (http://johncons-mirror.blogspot.com/), på Minmote.no.

De bruker signaturen 'Risperdal', som er en medisin mot sinnsykdom.


Jeg fikk utskrevet denne medisinen, av en tysk psykolog-dame, ved navn Silke, i Larvik, i 2005.

Jeg var litt nedfor, siden jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Og jeg holdt slektsråd om dette, på gården til min onkel Martin Ribsskog, sin samboer Grete Ingebrigtsen, i påsken 2005.

Men min søster, Pia Ribsskog, brøt sammen i møtet, og vi kom ikke til noe enighet om hva vi skulle gjøre.


Jeg ville at vi skulle flytte til Canada, siden jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', som jeg vel da regna med var den albanske/jugoslaviske mafiaen, siden det var den mafiaen jeg hadde hørt om, at fantes i Oslo.


Så jeg ble litt nedfor, siden slektsrådet ble mislykket.

Da dro min onkel Martin meg med til lege og psykolog, for å få trygd for meg, for å bygge fler boliger på gården.


(Noen Moelven-brakker osv., ville han ha støtte av Larvik kommune for).

Og jeg gjorde dette for å roe ned min onkel Martin, (som min søster har sagt er uføretrygdet grunnet psykiske problemer), sånn at han skulle skjønne at dette med 'mafian' var reellt, på en måte han kunne takle.


Så dette var bare som noe tull for meg.

Men dette gikk så langt som at jeg fikk utskrevet medisinen Risperdal, av hun tyske psykolog-dama.

(For hu drøyde med å hjelpe meg med gjelden min, som min søster Pia tok på seg, initiert ved en forespørsel fra henne selv, men siden ignorerte).


Så jeg gikk med på et kompromiss om at jeg skulle kjøpe medisinen på apoteket, men jeg gikk ikke med på å starte å ta denne medisinen.

Så det stod bare uåpnet, i den lille, uisolerte hytta, som jeg bodde i, i diverse uker.


Men men.

For hu maste så fælt, hu psykolog-dama.

Men jeg trodde ikke jeg var sinnsyk, så jeg ville ikke ta den medisinen, av frykt for bivirkninger.

For min mor hadde også fått medisiner mot sinnsykdom, og det var visst fæle bivirkninger, fortalte min søster Pia Ribsskog, på 80-tallet vel.


Så jeg var veldig skeptisk, for å si det mildt, så noe Risperdal, det skulle ihvertfall ikke jeg ta, for å si det sånn.

Så sånn var det.

Men nå linker noen til bloggen min, samtidig med at de bruker signaturen 'Risperdal'.


Er det noe mobbing av meg, lurer jeg.

Dette mistenker jeg at må være noe slags mobbing/trakassering, av meg, på en subtil måte.

Så dette ønsker jeg gjerne å anmelde for trakassering.


Sender med kopi av skjermbilde.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog





kommentar om johncons-blogg.JPG
139K








PS.

Her er vedlegget:

kommentar om johncons-blogg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter