Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. juni 2011

Steklov sine motstandere brekker ryggen en etter en. Ka førehev i Steinrøysa? E det KGB som tullar?

Det som har skjedd, er vel ganske kjent.

Jeg synes jeg ser et mønster her.

(Som også muligens involverer VG).

Gerd-Liv Valla, var Jens Stoltenberg aka. Steklov, (hans kodenavn i KGB), sin motstander, når det gjaldt noen nye lover, om lønnsordninger.

LO-leder Gerd-Liv Valla vant maktkampen, og ble kåret til Norges mektigste person vel.

Så brakk hun ryggen.

Var det KGB, som hadde gjort noe rart, sånn at hun skulle falle akkurat der?

Hvem vet.

VG publiserer så et oppsigelsesbrev, fra Yssen, i LO, over hele førstesida.

Og et enorm mediesirkus tar av, mot Valla.

Så går vi 3-4 år fram i tid.

VG lager en tegneserie, om Siv Jensen, formann i Fremskrittspartiet, og en av lederne for opposisjonen, i årets valgkamp, i Norge.

Siv Jensen brekker så ryggen, og Fremskrittspartiet er delvis lammet, før valgkampen begynner.

Var KGB ombord i den samme båten som Siv Jensen?

La de et bananskall foran der hu satt?

Var det en dykker som lot henne få napp?

Hva foregår her?

Hm.

Agent Steklov sin maktposisjon må visst beskyttes for enhver pris.

Er det dette som foregår?

Jeg har tidligere skrevet om på bloggen, at jeg har lest et eller annen sted, på nettet.

At etter den kalde krigen, så ble Stasi og KGB tatt ned, i Øst-Europa.

Men at disse fortsatte i Norge(!)

Jeg skal se om jeg klarer å finne mer om det igjen.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

mer om stasi og kgb i norge

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/en-kar-ved-navn-norulv-vrebotten-mener.html

PS 2.

Enda mer om dette:



PS 3.

Jeg sendte en e-post, til Norulv Øvrebotten:




Gmail - Stasi/KGB i Norge










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Stasi/KGB i Norge











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jun 4, 2011 at 11:00 PM




To:
norulv@oevrebotten.com






Hei,

jeg leser på internett, på ditt nettsted, Ovrebotten.com, om at du mener at Stasi og KGB har makten i Norge.

Jeg overhørte i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt myrdet, i Kvelde, i 2005.


Kan dette ha vært noe med KGB?

En bil kom i full fart ut av en sidevei i Josefinesgate, sommeren 2004, ved de russiske ambassadeboligene.

Da jeg gikk hjem fra jobb, på Rimi Langhus, (jeg gikk av toget på Skøyen, for jeg tenkte det var tryggere i Oslo Vest).


Men jeg vet ikke hvem denne 'mafian' er, og politiet vil ikke engang forklare, og heller ikke etterforske mordforsøk.

Jeg skriver en blogg, (her fra England, hvor jeg bor som flyktning):




Jeg lurer på om det kan ha vært KGB og/eller russisk mafia, som har laget et plott, for å få Siv Jensen til å brekke ryggen å hjelpe sin marionette/agent kanskje, Jens Stoltenberg aka. Steklov.


Stoltenbergs tidligere motstander, Gerd-Liv Valla, brakk jo også ryggen.

Har du vennligst noen kommentar som jeg kunne ha publisert på min blogg?

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.


Erik Ribsskog









PS 4.

Jeg prøvde å oversette Anne Knutsdotter, på YouTube:

anne knutsdotter youtube

http://www.youtube.com/watch?v=KfovgcEoIRM

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter