Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. juli 2011

Til følki i Fittilandi

Til dykk i Norgi som las mine 14.000 bloggposter men ikke føretel ka som førehev i Stæinrøysi.

Eg tykke dykk før skifti navn på landi, til 'Fittilandi' sia dykk er berre fitar, og ikkje føretel ka som førehev.

Jeg sitter her i årevis og skriver blogg, og dere bare sitter på f*tta deres og er tause som noen tauser.

Erik Ribsskog

PS.

Sorry, jeg blir bare litt irritert noen ganger, siden jeg ikke får rettighetene mine, osv.

Og da får jeg noen sånne nesten raseriutbrudd da.

Men men.

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Jeg har jo holdt på å prøve å få rettighetene mine, siden 2005, og brukt det meste av min tid på det.

Og det er jo seks år siden nå.

Så dette er litt håpløst, synes jeg.

Så jeg blir litt oppgitt noen ganger, og da skriver jeg sånn her da.

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter