Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. juli 2011

Det her er hu AnnaLene Ness, som jobba på Rimi Munkelia, i 1993, sammen med Terje Sjølie, Ihne Vagmo, Magne Winnem og meg selv, med flere. Den gjengen



PS.

Her er mer fra AnnaLene Ness, (fra 2008, men likevel):







  • Erik Ribsskog

    8. februar 2008

    Erik Ribsskog


    • Heisann Anna Lene,

      husker du meg fra Rimi Munkelia eller?

      Det siste jeg hørte fra deg, tror jeg, var at du skulle begynne som butikksjef i Bogerud Tekstil eller noe.

      Jeg så igjenom noen facebook sider fra folk fra Berger, hvor jeg bodde før jeg flytta til Oslo, og da så jeg at du kjenner Ditlev osv.


      Hehe, jeg har ikke prata med han på mange år men, men jeg husker han gikk i klassen min på ungdomsskolen osv.

      Og vi var vel uvenner, Ditlev skøyt på meg med luftgevær osv., sammen med Geir Arne, utafor butikken på Sand der.


      Men sånn er det.

      Får håpe du husker meg fra Munkelia da, det var vel ikke så lenge jeg jobba der før du begynte i annen jobb osv., men jeg tenkte jeg kunne prøve å sende en melding i hvertfall.

      Så får jeg håpe det var i orden!


      Mvh.

      Erik


  • AnnaLene Ness

    10. februar 2008

    AnnaLene Ness


    • Hei du!
      Rimi Munkelia, ja. Lenge sia...... Begynte i Bogerud Tekstil, var der i 3 år, og nå jobber jeg som selger innen konfeksjon. Vært i samme firma i 10 år nå. Lenge.

      Ditlev ja, kjenner han bare så vidt egentlig. Skravla med han noen ganger bare. Men sånn er det jo her på Facebook, mange av kontaktene er egentlig bare bekjentskaper.


      Koselig at du sendte melding da! Den Rimibutikken har forresten blitt Kiwi, men det visste du kanskje? Kjente deg igjen da jeg så bildet:)

      Hilsen Anna-Lene.


  • Erik Ribsskog

    11. februar 2008

    Erik Ribsskog


    • Hei,

      nei jeg visste ikke at det hadde blitt Kiwi på Munkelia.

      Siste jeg husker var vel fra da Thomas Kvehaugen var butikksjef der rundt år 2000 eller noe da.

      Men men.

      Jeg så bare masse kjente, og jeg huska jo du jobba som noe aspirant eller noe på Munkelia, eller hva det var, når jeg begynte der.


      Har du noe kontakt med noen folka fra Munkelia da.

      Terje Sjølie har jo vært sin del i avisa.

      Uten at jeg kjenner så mye til det.

      Ditlev har vel noe familie ute på Nesodden eller noe sånn, har'n ikke det da.


      Det er mulig jeg husker feil, det er egentlig ikke min business heller.

      Jeg har ikke så mye med Magne Winnem å gjøre lenger, selv om det vel var han som ansatte meg på Munkelia.

      Jeg ser eldre ut nå da, så nå hadde du nok ikke kjent meg igjen, det er bare jeg som er dårlig med å oppdatere bilde.


      Men det var hyggelig å få svar i hvertfall, det er jo kult å kontakte folk, hvis man ser noen man kjenner igjen fra jobben osv., så da tenkte jeg at jeg kunne prøve det.

      Takk igjen for svar!

      Erik










PS 2.

Hu der var vel forresten lita og nett, (må man vel si), sånn som jeg husker det ihvertfall, fra Rimi Munkelia.

Så at hu skal ha gått ned 15 kilo osv., det veit jeg ikke helt men.

Kanskje mer heller gått _opp_ 15 kilo, (siden jeg sist så hu, ihvertfall).

(For å fleipe litt.

Eller kanskje være litt slem).

Men men.

(Hvis det ikke er en annen Anna-Lene Ness da, og jeg blander.

Det er mulig, siden det jo er lenge siden jeg har sett henne.

Hvem vet).

Men men.

Den gangen jeg sist så henne.

Det var vel da jeg jobba noen vakter, på Rimi Skullerud.

Da ei som het Cille, (eller noe), var butikksjef der vel.

Det må vel ha vært i 1993.

(Det må vel ha vært like etter militæret, siden jeg da ikke hadde så mange faste vakter, så jeg jobba i en del andre Rimi-butikker, som vikar.

Som f.eks. Rimi Bøler, Rimi Askergata, Rimi Skullerud da, og en til vel, som jeg ikke kommer på i farta.

Men Rimi Karlsrud jobba jeg ganske ofte ekstra på, siden Magne Winnem begynte som butikksjef der, høsten 1993 vel.

Noe sånt.

Og jeg har også jobba som vikar på Rimi Nordstrand, Rimi Ljabru, Rimi Jernbaneveien i Ski og Rimi Manglerud.

Og muligens en eller to, som jeg har glemt.

Det er mulig.

Jo, Rimi Ryen har jeg også jobba en ledervakt på.

Jo, og også Rimi Ammerud, har jeg jobba en ledervakt på, i år 2000 eller 2001.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på).

Og da sa hu at hu skulle begynne i ny jobb, som butikksjef, på Bogerud Tekstil.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter