Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:30
Til: juridisk
Kopi: dinbestilling@bladkongen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bladkongen
Date: fre. 1. mai 2020 kl. 01:02
Subject: Ordrebekreftelse
To:




Ser det merkelig ut? Klikk her for å åpne i webversjon.




Dato: 01-05-2020 Ordrenummer: 6152316


Takk for din bestilling!








Bladkongen tar imot din bestilling



Bladkongen sender din bestilling til respektive forlag



Forlaget registrerer og starter abonnementet med førstkommende utgave



Når får jeg min bestilling?

Når forlaget har mottatt og registrert bestillingen sender de ut bladet.

Alle leveransetider finner du lengre ned i ordrebekreftelsen. Om du ikke har fått din leveranse innen den beregnede leveransetiden, vær vennlig å kontakt vår kundeservice.



Hvordan fungerer betalingen?

Forlaget sender fakturaen per post til oppgitt fakturadresse, vanligvis samtidig som første magasin sendes til mottaker. Har du bestilt flere forskjellige magasiner mottar du én faktura per abonnement.







Spørsmål? Kontakt vår kundeservice!

support@bladkongen.no / 21 67 61 15





Du oppga følgende opplysninger i forbindelse med din bestilling:



Antall
Produkt

à pris Sum



1 st
  KK, 26 nr 979 kr + Linda Skaret kunsttrykk Swept Away Green

979 kr 979 kr




  Fakturaavgift

35 kr








Faktureres av forlaget 1 014 kr






Totalt 1 014 kr
Mva 25% 202,80 kr



Ordrenummeret ovenfor gjelder kun ved henvendelser til Bladkongen. Dersom du kontakter forlaget sin kundeservice direkte, oppgi navn og adresse istedenfor ordrenummeret så finner de din bestilling.

KK: Sendes til Erika Dåsmer Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua, Norway. Første utgave kommer om ca 3-5 uker.




Leveringsadresse

Erika Dåsmer Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua, Norway



Ordrenummer: 6152316
Dato: 2020-05-01 01:02:23
Betalingsmåte: Faktura
E-post: eribsskog@gmail.com





Tips til deg!






Allers
15 nr 399 kr

Les mer



Bo Bedre
6 nr 199 kr

Les mer



Bolig Pluss
12 nr 449 kr

Les mer








KK Utgiver er Aller Media AS, telefon: 21 30 12 40,
E-post: abo.kk@aller.no






Lik oss på Facebook

Bladkongen.no

Bladkongen.no reserverer seg for feilskriving, sluttsalg og eventuelle prisendringer.

  Mediafy Magazines AS
Org. nr: 992 305 134




bladkongen.no/kundetjeneste

support@bladkongen.no

21 67 61 15


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter