Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:45
Til: "medlem@naturvernforbundet.no"
Kopi: juridisk
Hei,

jeg synes at dere har en nedlatende tone, i denne mailen.

Jeg har sendt mer enn tusen lignende mailer til Datatilsynet.

Så det er ikke første gangen, at ting som dette skjer.

(At noen bestiller dritt i mitt navn).

Det er et stort 'troll-post'-angrep mot meg, som blir styrt, fra et utenlandsk nettsted, (virker det som).

Så det blir irriterende for meg, å lese om, at dette skal være noe, med en autofyll-funksjon, osv.

(For å si det sånn).

Jeg synes det virker litt tafatt av dere, når dere skriver, at det ikke er noe dere kan gjøre, når kødder bruker deres nettsted for å bestille dritt i andres navn.

Jeg ønsker at dette blir sendt til en leder.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse nett-trollene er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 14:11 skrev medlem@naturvernforbundet.no :
Hei igjen Erik,



Når det gjelder selve bestillingen har jeg ikke mulighet til å undersøke hvem som har fylt ut skjemaet da det kun sender oss informasjonen som er fylt ut i feltene. Skjemaet har en captcha for å forhindre at det fylles ut av roboter (det lille regnestykket i bunnen av skjemaet). Dersom du ikke selv har fylt ut skjemaet med et uhell er det jo mulig at noen andre som deler datamaskin med deg har fylt det ut med en autofyll-funksjon i nettleseren og dermed bestilt klistremerkene i ditt navn med et uhell. En annen mulighet er selvfølgelig at noen som kan din epost, telefonnummer og adresse har fylt ut skjemaet med vilje. Det er det dessverre vanskelig for oss å sikre oss mot at skjer.



Klistremerkene er som sagt helt gratis og medfører ingen betalingsforpliktelser for deg. All informasjon om deg som var lagret i vårt register er slettet og du vil ikke bli kontaktet av oss igjen.



Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver medlemsregisteret

Naturvernforbundet



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: søndag 3. mai 2020 10.22
Til: medlem@naturvernforbundet.no
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





tor. 23. apr. 2020 kl. 09:39 skrev medlem@naturvernforbundet.no :

Hei Erik,

Vi har mottatt en bestilling i ditt navn via dette bestillingsskjemaet: https://naturvernforbundet.no/nei-takk-til-uadressert-reklame/category3687.html.

Klistremerkene er helt gratis, og medfører ingen forpliktelser for din del, men kommer sammen med en oppfordring til å melde seg inn i Naturvernforbundet. Du kan selvfølgelig benytte deg av klistremerkene dersom du ønsker å reservere deg mot uadressert reklame, og resirkulere resten av brevet når det kommer i posten. Dersom du ikke ønsker å reservere deg mot reklame kan du bare resirkulere brevet.



Jeg har nå anonymisert deg i vårt register, og vi kommer dermed ikke til å ta kontakt med deg igjen. 



Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver medlemsregisteret

Naturvernforbundet



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 23. april 2020 07.34
Til: juridisk
Kopi: medlem@naturvernforbundet.no
Emne: Klage/Fwd: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Naturvernforbundet
Date: ons. 22. apr. 2020 kl. 14:17
Subject: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei
To:



Naturvernforbundet







Naturvernforbundet

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Nei takk til reklame-klistremerket du bestilte er nå på vei i posten.

Takk for at du tenker på miljøet. Ditt valg om å reservere seg mot reklame er et bidrag til å skape en mer bærekraftig verden.

Vil du gjøre litt mer for miljøet?
Bli medlem i Naturvernforbundet.
Som medlem støtter du arbeidet for å stoppe tapet av verdifull natur, kutte farlige klimagassutslipp og redusere unødvendig forbruk.

Trykk her for å bli medlem - kun 200,-

Vi håper du blir fornøyd med klistermerket. Med vennlig hilsen Naturvernforbundet

Facebook

Instragram

Twitter

Naturvernforbundet | Tlf: 23 10 96 10 | E-post: giver@naturvernforbundet.no


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter