Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:11
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Hei,

nå har jeg bedt om at dette blir sendt, til en leder.

Jeg skjønner at dere ungdommene er litt redde, for sjefene deres, og at dere derfor fortsetter, å sende mailer til meg.

Så jeg ber igjen om at dere ekstrahjelpene sender om dette, til en sjef.

Og at dere prøver å få dette, til å være, noe om følelser.

Det synes jeg blir kvalmt/ekkelt.

Det er veldig dårlig kundeservice.

Jeg skjønner at ICE kutter kostnadene ved å la noen skole-elever drive sin kundeservice-avdeling, og at de sparer penger, ved å ha for få sjefer.

Det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 16:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Beklager at du føler det slik.

Vi utgir ikke egne navn for eget personvern, på lik linje som vi verdsetter personvern til kunder.

Håper dette var oppklarende, ha en fin dag videre.

Vennlig hilsen

Erling
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sun, 3 May 2020 08:50:51 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

min e-post-adresse har ikke blitt 'fanget opp'.

Det er noen som puncher min e-post-adresse inn i et skjema-felt hos dere.

Så her dere trenger dere data-kurs, virker det som.

Jeg ba dere om å sende dette til en overordnet.

Det virker som at du har cirka samme stilling, som Iselin.

Og dere opererer ikke med etternavn.

Det virker litt useriøst.

Har dere ikke noen med ordentlige navn der, som har mer enn ungdomsskolen, liksom.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 13:38 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Dette er irriterende; det har jeg full forståelse for.

Som du helt riktig påpeker, bruker vi et kontaktskjema der vedkommende som ønsker å kontakte oss, oppgir e-postadressen svaret skal sendes til. I utgangspunktet skal dette være helt trygt, men som du har opplevd, kan det gi utfordringer i enkelte tilfeller. Dette er det dessverre vanskelig å gardere seg mot.

Grunnen til at et kontaktskjema benyttes, og at e-postadressen ikke oppgis direkte, er for å gjøre det litt mer utfordrende for spammere. Vi ønsker jo å være lett tilgjengelige for våre kunder, samtidig som at vi ikke ønsker at vår e-postadresse er kjent for andre enn de som konkret skal benytte den. Kontaktskjema er helt vanlig å bruke, og det benyttes av et stort flertall av aktører, ikke kun av ice.

Jeg beklager at e-postadressen din tydeligvis er fanget opp av uvedkommende, og jeg håper du ikke får ytterligere problemer som følge av dette. Jeg vil anbefale deg å endre passord for e-postadressen din hvis du ikke allerede har gjort det. Du er selvsagt hjertelig velkommen til oss som kunde, så ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du ønsker et tilbud fra oss. :)

Ha en fin helg.


Vennlig hilsen

Anne
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 24 Apr 2020 05:43:05 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

det er noen jævelunger som sender mailer i mitt navn.

Det er jo bare et sånt felt som man må skrive en mail-adresse inn i.

Det er jo ikke sånn at dette er sendt fra min e-post-adresse.

Du kan kanskje sende dette til en overordnet.

For dette blir for dumt, må jeg si.

Erik Ribsskog


søn. 12. apr. 2020 kl. 08:30 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei Erik

Takk for din tilbakemelding.

Vi har mottatt en e-post fra din e-postadresse.

Ut i fra hva jeg ser fra din første henvendelse, anbefaler du en type blogg reklame. Har du mottatt noen linker, eller besvart på noen tester på internett i det siste, kan det dessverre være en av årsakene til at din e-post har blitt infiltrert.

Min anbefaling for deg er å bytte passord på din e-postkonto.

Her får dessverre ikke vi sjekket veldig mye mer, men det kan være mulig å kontakte den som leverer din e-posttjeneste.

Beklager at jeg ikke kan være mer til hjelp.





Vennlig hilsen

Iselin
Kundekonsulent






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sat, 11 Apr 2020 10:04:49 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 24. mar. 2020 kl. 19:48 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Eirik

Jeg beklager for dette.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt.

Jeg ønsker deg en fin dag.


Vennlig hilsen

Daniel Nicolas
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 24 Mar 2020 13:41:30 +0100
Til: juridisk
Kopi: privat.mobil@ice.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 12:07
Subject: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
To:


Hei, Erik

Takk for at du tar kontakt med oss!

Jeg ser at du ikke er kunde hos oss idag, kunne du vært interessert i
å prøve oss ut, om du fikk en god pris? Hvor mye mobildata har du
behov for?

Jeg avventer din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag:)

Vennlig hilsen

Marius
Teknisk Support






Fra:
Dato: Mon, 9 Mar 2020 03:44:48 +0100
Til:
Emne: Faktura og priser - Forbruk

Kontaktformulær

Emne: Faktura og priser
Underkategori: Forbruk

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

3 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter