Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse/kvittering fra Interflora
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:58
Til: juridisk
Kopi: nettbutikken@interflora.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Interflora Norge
Date: man. 4. mai 2020 kl. 02:15
Subject: Ordrebekreftelse/kvittering fra Interflora
To:


Interflora logo

Takk for din bestilling!
Ordrenummer: 31954230 /
Ordredato: 4. mai 2020
Bestilling til Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
MOTTAKER

Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
Christian Krohgs gate 43 A
0186  OSLO
Tlf.: 91587593
LEVERING

Leveringstype: Ordinær levering
Leveringsdato: 4. mai 2020
Leveringstidspunkt: Ettermiddag/kveld
Kan henges på dør: ja
Kan leveres hos nabo: ja
LEVERES AV

Mottaker:Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
Leveringsdato: 4. mai 2020
Leveringstidspunkt:Ettermiddag/kveld
Mottakeradresse:Christian Krohgs gate 43 A, 0186 OSLO, tlf: 91587593
Blomstene blir levert av:Floriss Aker Brygge. Ved spørsmål til ordren eller endringer: kontakt butikken på tlf 23239210, husk å referere til ordrenummeret.
Korttekst:God jul og Godt nytt år!
Kan henges på dør:ja
Kan leveres hos nabo:ja
Tilleggsopplysninger:Ingen
PRODUKT
Antall Pris Sum
Produktbilde&tt=
Rosa Hortensia

Korttekst: "God jul og Godt nytt år!
" 1 225.00 225.00
Produktbilde
Lollipop
1 20.00 20.00
Produktbilde
Kort
1 20.00 20.00
 
Levering på døren
1 150.00 150.00
 
Totalpris kr: 415.00
Herav MVA kr: 81.61
Betalingsform: AfterPay - OK/Gothia
(Faktura sendes på e-post innen 7-14 dager)
Fakturagebyr tilkommer: 29.00
Web-ref.: 2150173
Web bruker-ID:
BESTILLER
ERIK LØVENBALK RIBSSKOG
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

Tlf.: 48621954
E-post: eribsskog@gmail.com
Hvis din bestilling er mottatt innen de
frister som vi har oppgitt, vil den bli levert
i henhold til ditt ønske. Vi garanterer for
kvalitet i vår leveranse og håper at du
som kunde blir fornøyd.

Interflora Norge SA
Billingstadsletta 13
1396 BILLINGSTAD
Tlf: 66 85 75 50
Fax: 66 85 75 75
kundeservice@interflora.no
Org.nr: NO 912982785 MVA

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter