Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. september 2007

cons [2623] 24.09.07 02:37 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
nei, det ca. 5000 pund.

Men det er mulig det var i semesteret. Hm.

Nei jeg tror det må ha vært ca. 5000-6000 pund i året i skolepenger.

Også var det vel 2000-3000 pund i året i husleie for rom på campus, med delt kjøkken og stue osv med 6-7 andre studenter, fra Europa og Usa.

Men det var stort sett rolig og ordentlige folk som holdt til der, siden utenlandsstudentene ble plassert for seg.

Men de Engelske studentene, dem var litt mer ville, dem satte på brannalarmen hver natt osv.

Sånn i Sunderland, når det gjaldt resturanter, så hadde dem en sånn kinesisk var det vel.

Vi gikk på 'all you can eat' lunch.

Det var en søndag etter at man hadde vært på byen på lørdag.

Så var det noen som dro meg med på Sunderland museum.

Også skulle vi spise på all you can eat etterpå da.

Og da hadde jeg ikke spist frokost.

Så der hadde dem veldig stor bufee med masse kinesisk kylling, biff, kylling-nuggets, is alt mulig.

Så da ble en del mat.

Og det kosta kanskje £3-4.

Men jeg vet ikke hvor mye de gikk i overskudd den dagen for å si det litt fleipete.

Jeg kan i hvertfall anbefale det stedet, men jeg husker ikke navnet da selvfølgelig.

Eneste jeg kan komme på som jeg synes var litt rart der, var byggestilen dems.

Dem hadde høye murgjerder mellom bygningene og veien, og på toppen hadde dem glassskår, sånn at det ikke skulle gå ann å klatre over.

Og noen hadde vel til og med piggtråd.

Men folka var hyggelige der, og jeg fant aldri ut det her med glasskåra og piggtråden.

Så det hadde kanskje vært smart å sjekke det, men det er litt urettferdig tror jeg å bare dra fram det, for ellers var det veldig bra der. Men bare sånn at jeg tar med alt jeg husker for å si det sånn.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter