Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. september 2007

Originally posted by: Likaereno

Cons , jeg tror du er blitt redigert bort og ikke sencurert . Du skriver jo masse røre og tar opp mye plass . Folk får jo svetteperler i panna av dette du skriver !

Kanskje du skulle lage en tråd kalt : " meg og detaljene i livet mitt ? " Da kunne du jo forsåvidt rørt om damene på konsulatet og om det engelske sim kortet ditt , Magne og hele gjengen bla . bla .

Ikke vondt ment , men ærlig ment , dette virket en smule skrullete ! Spør hvemsomhelst ..


Altså, for å ta det første du skriver.

At jeg ble redigert bort.

Det jeg skriver da, det er at jeg ble 'bannet'.

Det vil si at jeg ikke får logget inn på diskusjonsforum.

Det bildet her forklarer kanskje:




Så hva f.eks. du eller moderator på VG Diskuter, måtte mene personlig om hva jeg skriver i de forskjellige postene.

Så tror jeg ikke at f.eks. moderator på VGD, har lov å slette postene mine, bare fordi han ikke liker hva det står.

Altså, det er mulig han har lov til det.

Men da er det vel ikke i overenstemmelse med hvordan ytringsfriheten lyder på steder som i Norges lover og i menneskeretighetserklæringen.

Det er jo et ordtak som heter noe lignende som: 'I don't agree with the things you are saying, but I would die to defend your right to say them'.

Det er vel temaet i diskusjonen her da.

Og hvis du mener at postene var spam, hvis det var det du tenkte på. Så er det slett ikke spam. Det er gjennomtenkte og faktiske innlegg, om ting som skjedde når jeg jobba i firma da.

Men det er kanskje ikke så lett for folk som ikke kjenner miljøet, den typen scenarioer så godt.

Det er kanskje ikke så lett for dem å skjønne hva essensen er.

Og jeg skrev det ganske raskt også, så det ble kanskje noen skrivefeil osv. ja.

Men jeg synes at det som jeg har skrevet om i de postene, angår viktige ting.

Når ting ikke er etter boka i et av Norges største firma, så synes jeg at det passet inn med temaet til tråden som var 'Hva er galt med Norge'.

Selv om denne tråden vel egentlig bare går på ytringsfrihet-delen.

Altså, det faktum at VGD sperret brukernavnet mitt da.

Uten at jeg kan se at de hadde noen hjemmel for det.

Og også at jeg tidligere hadde fått fjernet noen tråder (midt på natten, natt til søndag på VGD).

Og også blitt forskjellsbehandlet (ting som vanligvis ikke medfører advarsel, det fikk jeg advarsel for: skrive 'klage sent').

Så lot Mod den tråden jeg skrev om det, skeie ut.

Og unlot å svare meg, før jeg skrev en ny post, om at nå droppet jeg den tråden, siden den skeiet ut.

Og at jeg skulle skrive en ny tråd, angående trakasseri fra VG Mod, som jeg synes det lignet på.

Fordi, jeg synes det burde være samme regler for alle, og jeg kan heller ikke skjønne hvilke regler jeg har brutt.

Og hvis det skal kalles spam bare fordi man er rask på maskinskriving, altså toucher raskt på tastaturet, så gir heller ikke det noe mening for meg.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter