Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. oktober 2007

cons
Vikar

Innlegg: 179
Ble medlem: 01/09/2007

Eller han var ikke så stille da.

Han snakka faktisk en gang i blant ja, det var bare en del år sida dette, så må tenke meg om litt noen ganger, før jeg husker.

Jeg husker han sagde av seg en del av fingeren, på den gamle saga nedpå verkstedet.

Han gjorde vel bare sånn rutinearbeid tror jeg, det virka som om fattern var sjefen.

Hvis jeg ikke tar helt feil da.

Men samma det.

Fattern ble i hvertfall sur når han kutta av seg fingertuppen, for det var ikke første gangen.

Og da dro'n til legen.

Da måtte fattern kjøre'n.

Men en annen gang sa'n at'n aldri dro til legen og sånne steder.

Han skydde dem, kan man vel nesten si.

Men han sa ikke hvorfor.

Husker også når han gikk bort på jordet til Lersbryggen der, borte ved gamle saga, da virka'n blid mener jeg å huske.

Enda det var vel ikke så lett for meg å se det fra stuevindu, helt bort på jordet der.

Men fattern og bestemuttern speida ut av kjøkkenvindu.

Og jeg husker dem lurte fælt på hva han gjorde der borte.

Det er eneste gangen jeg kan huske at han ikke var på verkstedet eller i huset.

Han gikk vel aldri i butikken, eller noe sånt, så vidt jeg kan huske.

Men dem var jo i Rhodos og sånn og så.

Ja det er mye man kan lure på gitt.

Kanskje smart å prøve å få gjort noe jobb og ja.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter