Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. november 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: Gunnar.Stavrum@tv2.no Gunnar Stavrum
Date: Thu, 8 Nov 2007 03:49:10 +0000
Subject: Re: Klage, Nettavisen.

Hei,

takk for svar!

Det er tre ting jeg ønsker å klage over:

1. De sletter tråder på forumet, uten noen ordentlig grunn, annet enn at de
ikke liker inneholdet i trådenen.

Dette gjelder to tråder jeg har startet om norske politikere.

En tråd om Stoltenberg, og en tråd om Giske.

De har også låst et par tråder uten å noen ordentlige grunner.

'Norge er ikke som du tror'.

'Potetsalat/Italiensk salat/Rekesalat', (er kanskje litt dumt navn, men det
var tross alt på 'dill&dall'-forumet).

Men men.

Og jeg har også sett at en tråd som andre startet, som heter noe sånt som
'Nordmenn drept av utlendinger
siste 18 år', har blitt stanset fordi de ikke likte trådens tema.

Altså fordi tråden ikke var politisk korrekt nok.

Og ikke pga. noen ordentlig grunn.


2. Jeg har mottatt mer enn 50 trakasserende poster på Veggavisen, som jeg
har rapportert til Admin.

Men Admin gjør ikke noe med dette.

Jeg mener trakassering er uakseptabelt generelt, men Admin mangler enten
evne eller vilje til å gjøre noe
med dette, og lar det bare fortsette.

3. Admin også skriver trakasserende, jeg skal sende med noen e-poster
fra Admin.

De skriver blant annet i den siste e-posten:

'Hvordan du mener vi modererer forumet, får stå for din egen regning. Du
skriver at du har blitt utestengt fra blant annet VG, BCC og en del andre
forum. Kanskje du bør innse at verden ikke er ute etter deg, men omvendt?'.

Altså, de skriver at det er meg det er noe galt med.

Ettersom jeg har hatt problemer med VGD osv.

Men de kjenner jo ikke til hva de problemene går ut på i detalj.

Er det noe automatikk i, at hvis man har problemer med VGD osv., så er det
noe galt med en, og at man bør innse 'at verden ikke
er ute etter deg, men omvendt?'.

Jeg mener det er trakasserende, fordi de sier at moderatorene på VGD osv.
ikke kan ta feil.

Men at jeg er ute etter verden.

Det er trakasserende ovenfor meg.

Det er etter den definisjonen jeg har lært om trakassering, at det er
kommentarer som er uønskede og nedlatende.

Og dette er i høyeste grad både uønsket og nedlatende kommentarer.

Og uhøflig og.

Jeg skal gå gjennom noen e-poster fra Veggavisen, og 'forwarde' et par av de
også.

Takk for raskt svar, og på forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog



On 11/7/07, Gunnar Stavrum wrote:
>
> Gjør det til meg, så skal jeg formidle videre.
>
> mvh
>
> Gunnar Stavrum
>
> ________________________________
>
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: on 07.11.2007 18:55
> Til: Gunnar Stavrum
> Emne: Klage, Nettavisen.
>
>
> Hei,
>
> jeg lurte på hvor man skal henvende seg med klager angående Veggavisen?
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter