Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. februar 2008

Facebook, 26/2. (In Norwegian).

Erik Ribsskog wrote
at 2:09pm
Det tror jeg har vært veldig lavt de siste åra.

Etter at jeg flytta fra gården til onkelen min, på Løvås i Kvelde i Larvik, i juli, 05.

Det vet kanskje du hvor er Sirx3, som er fra Larvik vel?

Onkelen min og dama leide ut ei hytte til en kar som het Thor, som dyrka Marijuana i ganske stor stil, og distribuerte til distriktet vel.

Jeg så ikke dyrkinga, men onkelen min sa det.

Og han skulle til han naboen hele tida, og da måtte jeg jo være sosial synes jeg, og ta et trekk da, (det var en litt rar situasjon, så jeg ville ikke skille meg ut osv.).

Og det var litt av noe marijuana dem hadde, en gang, så var det så vidt jeg klarte å gå hjem til den lille hytta jeg bodde i når jeg jobba der.

Og en annen gang så klarte jeg ikke å bevege meg, når han onkelen min dreiv å spurte meg om forskjellige ting som hadde skjedd osv.

Men dette begynner å bli et par-tre år sida, så at det skal henge igjen enda, det tviler jeg litt på.

Men sånn er det.
Delete

Thomas Olafsen wrote
at 5:52pm yesterday
Jeg tror vi må diskutere ditt forbruk av marihuana først.
Message - Report

Erik Ribsskog wrote
at 7:42am on February 24th, 2008
I såfall skjønner man jo at kanalen ble mer eller mindre avsluttet.

Den er jo der enda, men det skjer jo aldri noe der.

Det er mulig jeg tar feil, men jeg synes det kanskje var grunn til å mistenke at det kunne være noe sånt, pga. at de folka oppførte seg skikkelig maskin/robot-aktige.

Så tenkte jeg at man kanskje burde ta det opp.

Noen andre som har noen meninger/kommentarer til dette?
Delete

Erik Ribsskog wrote
at 7:42am on February 24th, 2008
Forresten, det var jo noen folk, Chetil osv., som svarte veldig raskt, og aldri prata på kanalen.

Og det var vel en annen som var enda raskere også.

Noe med tuba eller noe?

Noe sånt.

Og en gang når han andre enn Chetil vant, så var det en annen quizzer som kommenterte, at 'jeg har blitt slått av en maskin/robot, som aldri sier noe osv osv'.

Så kanskje det greiene der ødela litt.

Hva het han andre som var så rask og aldri sa noe da?

Kan det ha vært folk som ble tulla med av noe mafia eller noe?

At de måtte lære seg å bli superraske til å quizze, for de folka her var utrollig raske.

At de ble straffa hvis de ikke vant eller noe sånt noe?

Det kunne nesten virke sånn noen ganger, for dem kunne jo alle spørsmåla på rams, dem var superraske, og sa aldri noe.

Kan det ha vært noe mafiagreier da?

Noe folk som ble terrorrisert av noe mafiagreier på en sinnsyk måte?

Delete

Erik Ribsskog wrote
at 10:06am on February 22nd, 2008
Jeg var john_cons, og jeg var ganske mye på kanalen.

Jeg hadde slitsom jobb, og jobba som butikksjef i Rimi blandt annet, så om kvelden og på fritida, så satt jeg mye foran pc-en for å koble av.

Hvorfor ikke starte opp quiz-show igjen, med en bot som funker forresten, det hadde vel fortsatt vært morsomt det, å quizze litt en gang i blant, hvis man plutselig fikk lyst til å koble av litt med quizzing osv.

Eller er irc så upopulært for tiden at ingen bruker det lengre?

Noen som vet om hva grunnen er, til at det nesten aldri er para-runder osv. for tiden?

http://www.facebook.com/group.php?gid=4926507261

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter