Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. februar 2008

Papp-pizza. (In Norwegian).

For å oppdatere litt mer om pizza, siden jeg var inne på tema tidligere i denne diskusjonen, og fordi jeg alltid har likt pizza bedre enn politikk, selv om det ikke er sånn at jeg hater politikk, men jeg har alltid vært veldig glad i pizza.

Kanskje etter at muttern tok meg med på Hvalen resturant på Østre Halsen, på midten av 70-tallet en gang, med ens ærend at jeg skulle få spise pizza på resturanten der, som nettopp vel, hadde begynt å ha pizza på menyen.

Det virka litt merkelig på meg, hvorfor skulle hun absolutt prakke i meg pizza, som jeg først ikke likte, jeg hadde aldri sett noe sånn rar mat med smelta ost på den måten.

Og fattern, på begynnelsen av 80-tallet, kjøpte alltid Grandiosa og Coca Cola til meg.

Når jeg var i militæret, så var det en kar der, med lyst hår vel, som jeg husker sa, at når han spiste Grandiosa, så la den seg som en klump i magan i flere dager.

Og Jarle i Åpen Post, sa det, at man burde ikke spise for mye forskjellige slag mat av gangen, det likte ikke magan.

Og det sier vel Kosher-reglene til jødene og.

Og blodtypedietten, sier at folk med blodtype 0, (hvorfor heter det blodtype 0, når de andre heter A og B?).

Tradisjonelle nordiske/norrøne (lyshårede) folk, har vel ofte blodtype 0(?)

Så de blir vel redusert av pizza(?)

Hvorfor selges det da så mye frossenpizza i Norge, og hvorfor er det da så mange pizzerier i Sverige?

Det virker som det er en plan, å redusere de tradisjonelle nordiske folka.

Å få dem til å bli litt bleike, og få systemet dems til å mer eller mindre blokkere seg, sånn at alt blodet går til magan, og omtrent ikkenoe til hue(?)

Er dette en del av en krig mot de nordiske/norrøne folka?

Da jeg jobba på Rimi Langhus, så satt jeg og Sølvi og Espen Karsen inne på røykerommet der.

Begge dem har jo lyst hår, og det har jeg og.

Og da spurte Espen Karlsen, Sølvi, om hu ville ha noe godteri.

Så sa Sølvi at hu ble så dårlig i magan av godteri.

Og da sa Espen Karlsen, at det ble han og.

Så jeg lurer på om det er det samme med godteri.

For jeg kjøpte masse godteri her om dagen, når jeg fikk lønning, og det var ikke bra for magan merka jeg, så det er nok ikke smart å spise så mye godteri.

Men samme det.

Jeg jobba jo i 12 år i Rimi vel.

Og jeg husker de kundene osv., som virka litt 'importante' osv.

De sa noen ganger sånn, (i butikken, og jeg hørte det også i andre sammenhenger).

At nei, papp-pizza, det spiste de ikke, for det smakte papp.

Men det smaker jo ikke papp.

Jeg spist nok Grandiosa i mitt liv, til å vite, at mellom pappen og pizzaen, der er det plast.

Så hvis pizzaen skulle ha smakt noe annet enn pizza, så burde det vel da være plast?

Så dette med papp-pizza, og at papp-pizza smaker papp, og at det er derfor de ikke spiser frossenpizza.

Det tror jeg er røverhistorie.

Jeg tror det er nærmere sannheten, hvis man sier at disse papp-pizza folkene, vet at det er noe galt med kjøttblandingen i pizzaen, og at det er derfor de ikke spiser den.

Jeg bare kom på dette nå.

Men så skal jeg prøve å holde meg til tema fremover, håper det går greit!

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=10&ThreadID=227704&page=3#item3477664

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter