Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. april 2008

Gal Facebook person. (In Norwegian).




Facebook, sendte meg en e-post, om at de skulle slette trakasseringen, jeg hadde rapportert, fra denne gale personen der.

Så, for å prøve å finne ut, om dem hadde sletta den hat-gruppen som personen hadde laget der.

Så un-bannet jeg personen, der, for å sjekke det da.

Så fant jeg ut at personen hadde nå 'XXX' Avatar.

Og nå fikk jeg en melding, om at personen skal henge opp plakater i Liverpool om meg.

At jeg har plaget og trakassert folk.

Jeg har ikke plaget og trakassert folk.

Jeg har blitt forfulgt, og skjønner at noe er galt.

Dette er hva jeg vet:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/lack-of-openness-from-government.html

Så, har jeg prøvd å kontakte masse myndigheter mm. (Kripos, Politidirektoratet, Justisdepartementet, Spesialenheten, Ambassaden i London, Konsulatet i Liverpool, UD, Statsministerens Kontor, Sivilombudsmannen, Fylkesmannen i Oslo og Akershus, Amnesty Norge, osv, osv.).

Men ingen gir noe hjelp.

Så jeg har skjønt, siden at alle bare tuller med rettighetene mine, at noe må være galt i samfunnet i Norge og England.

Så jeg har prøvd, å skrive om ting fra jobb osv., på blogg, fordi jeg skjønner, at det må være en grunn, til at jeg ikke får hjelp.

Kanskje det er noe misforståelser, at politiet tror at jeg er kriminell, eller noe?

Noe alvorlig galt er det i hvertfall.

Så derfor, har jeg skrevet det jeg vet, om ting som har vært galt, på jobb i Norge og England osv.

Men jeg har ikke trakassert eller plaget noen.

Jeg skriver bare om ting som har skjedd, og jeg skriver under mitt eget navn.

Jeg skriver bare om ting som har skjedd meg på jobb, osv., hvor det har vært noe galt.

Og det er lov å skrive om ting som har skjedd en.

Og jeg skriver bare om ting som har skjedd, så det er ikke sånn at jeg finner på noe, eller ringer å plager noen, eller trakasserer noen.

Det er det ikke.

Så det er som foregår nå, det er vanskelig å si.

Denne personen, 'Lena Marie Mørk Lier', er ikke en ekte person.

Og jeg har alltid hatt det i bakhodet, at jeg burde oppføre meg ordentlig, for å unngå problemer, med at folk skal prate dritt om en, osv.

Så hva denne trakasseringen og plagingen skal være, det er ikke godt for meg å si.

Og denne personen, vil ikke si noe om hva dette er.

Personen skriver bare masse dritt om meg, som ikke er sant i det hele tatt.

Og ingen gjør noe, som vanlig.

Og jeg har allerede vært i kontakt med alle myndighetene, så det virker som at det er fritt fram for tiden å plage folk.

Så det er vel sånn verden har blitt da.

Så hva som skjedde med rettstaten og demokratiet og folks rettigheter, det kan man vel lure på.

Det vet ikke jeg, hvor de ble av.

Men det er kanskje noen andre som vet det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter