Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. april 2008

Leirfaret. (In Norwegian).

Og det er mulig familien min, tror at jeg er sånn, som jeg var, når jeg bodde aleine på Bergeråsen, når jeg var snørris, og dem lot meg bo der aleine, hele gjengen, inkludert søstra mi, som også ville bo nede hos Haldis.

Selv om hu ikke forklarte hvorfor.

Men da ble jeg boende der aleine da, i alle de åra.

Så det var vel ikke så artig.

Men det var vel meg det var no galt med da.

Det virka ikke som at Christell og Pia, skjønte det her, at det forskjell på meg, som var ni år, og Haldis og Fattern, som var i førtiåra osv.

At da var de voksne og jeg barn.

Det virka ikke som om de fatta det her.

Men det var min feil at jeg bodde aleine osv.

Noe sånt.

Og dem mener vel det da, at det var meg det var noe galt med, siden jeg bodde aleine der, fra jeg var ni.

Dem skjønner kanskje ikke det, at det var fattern og Haldis det var noe gæernt med.

At dem var uansvarlige, siden dem lot meg bo der oppe aleine.

Det mener jeg er logisk, når dem er i førtiåra, og jeg er ni år.

Men Christell og Pia, virka det som, skulle ha det til, at det var meg det var noe gæernt med.

Og mener kanskje det enda, at det var meg det var noe gæernt med, siden jeg bodde aleine fra jeg var ni år.

Dem tenker vel kanskje ikke så langt alltid.

Dem er vel ikke så oppegående.

Og dem tenker vel sånn enda sikkert, at det måtte ha vært noe gæernt med meg, siden jeg ikke hadde noen foreldre som passa på at jeg pussa tenna og gikk med sosse-klær osv.

Noe sånt?

Og dem tenker vel sånn enda.

Men jeg har jo jobba som butikksjef osv.

Og vært i infanteriet osv.

Så selv om jeg ble forlatt av fattern og Haldis, oppe i leiligheten i Leirfaret.

Så har jeg jo drevet med en del ting etter det.

Og bodd i bokollektiv i Skansen Terrasse, i mange år.

I militæret i et år.

Hos broren min og dem, på Furuset, i et år.

I Sunderland, sammen med utelandske studenter, i et halv år.

Og i Walton da, selv om det var mye tull der, i et 'shared house' i et år.

Og jeg bodde jo hos muttern til jeg var ni år, og hos muttern og fattern til jeg var tre år.

Og har vært på mange ferier, og bodd hos mange engelske familier på språkreise.

Og vært på ferie hos bestemuttern og dem i Nevlunghavn, og tanta mi i Sveits, og onkelen og tanta mi og dem, som har bodd i Vestby og Son osv.

Så det er jo ikke sånn, at jeg bare har bodd aleine i Leirfaret.

Hvis det er sånn dem tror.

Men det er kanskje sånn det virker for dem.

Kanskje dem er litt innskrenka.

Det er mulig.

At dem har sagt til politiet, at Erik han har bare bodd aleine hele livet, så han er helt nerd, og kan ikke bo sammen med andre mennesker.

Så han er det bare å ofre som target guy mot mafiaen.

Det er mulig at det sånn dem har gjort da.

Så hvor det passer med menneskerettigheter, det veit ikke jeg.

Men det kan være at politiet ikke bryr seg om folks rettigheter da, og later som at jeg ikke har noen.

Det er mulig.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter