Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. april 2008

Pia kontrollerte Christell? (In Norwegian).

Jeg husker da jeg bodde på Bergeråsen, så var det sånn krig omtrent, mellom meg og Haldis og fattern og dem.

Haldis sa blandt annet, at jeg ikke fikk lov å bruke båten, siden Christell og Pia ikke var gamle nok til å bruke båten.

Så jeg, måtte vente til Pia og Christell ble 16 år, da jeg var 18 år da, før jeg fikk lov å bruke båten, ellers ble det urettferdig.

Så de bare fucka med meg, generellt sett.

Så jeg var ganske i krigstilstand.

Og jeg bodde jo aleine, og noen ganger trengte jeg en pause fra det skolemaset, for det var ganske mye mobbing og tull på skolen osv. innimellom.

Og det var egentlig ganske kjedelig også noen ganger.

Og jeg var egentlig mer eller mindre traumatisert noen ganger, når jeg bodde der, husker jeg.

Det var sånn, at jeg kunne sitte i sofaen, og se på undervisnings-tv, hele formiddagen, og ikke orke å gå ut døra.

Men det er mulig at det var fordi jeg egentlig skulle ha vært på skolen, og ikke hadde lyst til å gå i butikken, eller bort på Sand, til bestemuttern og verkstedet osv., for da hadde det vel dukket opp spørsmål om hvorfor jeg ikke var på skolen.

Men jeg fikk sånn vane, at jeg raidet frysern til Haldis, som stod i garasjen dems.

Og døra dems stod alltid åpen, til huset, selv om dem var på jobb og skole osv.

Så noen ganger, så raidet jeg huset dems.

Og et en eller to ganger, så raidet jeg romma til søstra mi eller Christell.

Det her må ha vært like etter at jeg begynte på videregående.

Så det var vel da jeg var sånn 16 år, i skoleåret 86/87 da.

Jeg tror det her må ha vært den siste gangen jeg raida huset dems, jeg begynte å bli litt gammel for å gjøre sånne ting.

Og da fant jeg en boks av noe slag, på rommet til Pia.

Og da hadde Pia tatt vare på en lapp fra Christell.

Som Christell hadde skrevet til henne, og kanskje lagt under døra da, før dem dro på språkreise til Bournemouth, sommeren 86.

Så det var når dem var sånn 14 år da.

Og da stod det vel noe som var litt komprimerende for Christell da.

Men da hadde søstra mi tatt vare på den lappen.

Så om hu brukte den lappen for å kontrollere Christell da.

Og si sånn at jeg viser lappen til Haldis, hvis du ikke gjør sånn og sånn.

Det er mulig.

For det så ikke ut som noen lapp som var ment å taes vare på.

Så hva poenget var.

Jeg kan ikke skjønne at det kan ha vært noe annet poeng.

Hvis hun ikke bare samlet på lappen, for å ha den i bakhånd, hvis noe skjedde.

Men husker jeg at det var feil år.

Det her var sommeren før vi var på EF fest på sjølyst.

Som var vinteren 88/89.

Så det var sommeren 88.

Og da var dem sånn 16 år da.

Det var samme sommeren jeg og Øystein var i Brighton.

Jeg blanda med den sommeren jeg var i Weymouth med noen folk fra parallell-klassen på ungdomsskolen.

Da var jeg kanskje litt gammel til å raide rommet til søstra mi ja.

Men kanskje jeg kjeda meg.

Det var ikke så mye å gjøre på den tida.

Det var ikke internett osv.

Så hvis man skulka skolen, så var nesten det eneste man kunne gjøre, var å se på undervisnings-tv, eller raide huset til Haldis og dem.

Jeg vet ikke om det var noe bra unnskyldning men.

Men dem var i huset mitt også, minst et par ganger, når dem gikk inn vindu for eksempel, og også en annen gang, som Store Oddis, fortalte meg at Pia, eller i hvertfall Christell hadde vært der.

Så det var sånn krig da, men det er kanskje dårlig unnskyldning.

Men det er mulig jeg hadde en bedre unnskyldning da, men at jeg har glemt det.

Men det må ha vært det siste raidet jeg hadde der.

For det var ikke så ofte jeg turte å gjøre det, og det i hvertfall ikke når jeg begynte å gå på videregående osv., da prøvde jeg vanligvis å oppføre meg i hvertfall.

Untatt at jeg raidet barskapet dems, når vi skulle ha fest hos meg da.

Men noen folk fra handel og kontor klassen osv, i 86/87 osv. da.

Men men.

Jeg skriver om det uansett, selv om det kanskje ikke var så bra oppførsel.

Siden det kanskje kan ha vært noe tull fra Pia sin side her.

Det er mulig.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter