Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. juni 2008

Facebook-message to Dörte Gensow.

Hi there Dörte,

Between Dörte Gensow and You

Erik Ribsskog

Today at 4:26pm

seeing your face on my facebook-page makes me think a bit of Sunderland again, so I was just wondering about some questions again.

Like, you live in Munich, right?

But is there were your family is from again, I seem to remeber that you were studying in the east of Germany, on the same uni as the German student living Brusk and them in the neighbour flat, Julian, before you went to Sunderland?

And Munich, is in Bavaria, right?

This made me remember, that Iwo, who you were in a relationship with, and also lived in our flat, didn't like Bavaria, for some reason to do with politics?

And Federica and Rosario, had a party in our flat in Sunderland, before Christmas, I think.

And then, you and Iwo, and Leyla, and your German friend, a girl I've forgotten the name of, just sat in Iwo's room.

I admit I sat there myself, since you were sitting there.

But you didn't want to go to the lounge, that was packed with a lot of people, for some reason, you only wanted to sit in Iwo's room?

And I remembemer I managed to trick a German girl, at the party, to my room, to look at the northern light on a picture on my computer etc, but what was this girls name again?

I need to start eating some more vitamins, so that I maybe manage to remember things like this myself, but it would be very fine, if you think you could answer me about anything of this.

Thanks in advance for the help!

Erik



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter