Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. juli 2008

E-post til overlege Roar Verde, SVDPS. (In Norwegian).




Google Mail - Overlege Roar Verde, SVDPS.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Overlege Roar Verde, SVDPS.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 22, 2008 at 3:50 PM




To:
post@piv.no






Hei,


jeg viser til brev, fra 1. juli, angående min telefonsamtale, om det var mulig å motta en kopi

av journalen, fra da jeg gikk til noen timer hos dere, i Larvik, våren og sommeren 2005.


Dette var mest, fra min side, for å berolige onkelen og familien min, som ikke trodde noe på,

at jeg hadde problemer med noen kriminelle osv. i Oslo, uten at jeg hadde gjort noe galt, men

de trodde at det hadde klikka for meg, og onkelen min, sa at jeg måtte gå til psykolog, for

å få lov til å bo, og jobbe, på gården deres, i Kvelde, i Larvik.


Først, så fikk onkelen min meg, til å gå til lege Ness, i Helgeroa, siden bestemoren i

Nevlunghavn kunne anbefale han, og onkelen mins fastlege, tok ikke imot flere pasienter,

skjønte jeg.


Dr. Ness, sente meg til dere, på Søndre Vestfold DPS, i Larvik.


Det som skjer nå, er at hver gang bestemoren min, i Nevlunghavn, går til Dr. Ness, i Helgeroa.


(Bestemoren min er 92 år, og har noe problemer med øynene osv., så hun er der ganske ofte).


Men hver gang bestemor går til Dr. Ness, så sier Dr. Ness, at jeg må dra tilbake til Norge, og

fortsette behandlingen, sier bestemor.


Men, jeg jobber og har leilighet og alt mulig, i England, og har ikke psykiske problemer, eller noe

slikt, det var for å roe ned onkelen min osv., og få de til å skjønne at det ikke var noe jeg innbilte

meg, disse problemene, men jeg ville gjerne at de skulle forstå alvoret, og det var derfor jeg sa

meg villig, til å gå til disse timene hos dere i Kr. Fredriksvei, i Larvik, for å roe ned onkelen min,

og søsteren min osv., så at de skulle skjønne at dette ikke var noe jeg hadde funnet, dette med

de nevnte problemene.


Men jeg har egentlige ikke noe slike problemer, jeg var kanskje litt stressa etter å ha overhørt

at jeg var forfulgt av 'mafian', og at jeg prøvde å finne ut hva som var smartest å gjøre hvis man

hadde noen sånne etter seg, fordi jeg kjenner egentlig ikke så mye til hva dette mafia-greiene

går ut på.


Men jeg synes jo ikke at det er riktig, at mormoren min, skal få høre, hver gang hun går til

legen, at Erik må komme tilbake til Norge, og fortsette behandlingen, når det ikke feiler meg

noe, og jeg har jobb og leilighet osv. i England.


Det synes jeg er litt rart.


Så derfor lurte jeg på, hva det står om meg, i papirene dere har.


For da kunne jeg kanskje vist det til bestemor, og roet henne ned.


For det greiene som Dr. Ness i Helgeroa driver med, det høres ikke så bra ut for meg.


Så da lurte jeg på, om det var nok at jeg sendte denne e-posten, så kunne dere kanskje

sendt meg noen kopier av de aktuelle dokumentene osv.


Siden jeg jobber med data, så er det enklere for meg å sende e-post.


Hvis ikke, så kan jeg godt sende brev, som du skrev i brevet fra 1. juli.


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter