Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. juli 2008

Rettigheter. (In Norwegian).

Og hvis noen lurer på hvorfor jeg maser om det hele tiden, om at jeg ikke får rettighetene mine, fra politi og myndigheter osv.

Det er fordi, at jeg skulle ønske jeg visste hva som egentlig foregikk.

For ingen har sagt noe som helst, siden jeg hørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i 2003.

Så jeg lurer på hvem den her mafian er, og hva som foregår.

Og jeg lurer også på hvem det var, som prøvde å drepe meg, på gården til onkelen min, i Larvik, sommeren 2005.

For jeg tror noe er galt i Norge, når sånne ting kan skje.

For jeg har jobba i butikk, for det meste, men også studert, de siste årene, så hvordan en student og butikkmedarbeider, kan bli forfulgt av noe mafia, hvis man jobber på Bjørndal, det vet ikke jeg.

Men kan det være noe utenlandsk mafia da, noe muslimsk eller albansk, og at myndighete vil dekke over dette, at vanlige butikkmedarbeidere, kan bli forfulgt av mafia i Norge.

Dessuten synes jeg det var rart, at Skodvin, distrikssjef i Rimi, hele tida ville at jeg skulle jobbe på Bjørndal, hvor det er mye utlendinger.

Enda jeg var overarbeida og hadde vært sykmeldt, så skulle hun absolutt ha meg til å jobbe på Bjørndal.

Det var nesten så hun ville at jeg skulle havne i problemer.

Jeg bodde jo i en Rimi leilighet, så jeg måtte jobbe i Rimi ved siden av studier i data, ved Ingeniørhøyskolen, for å få beholde leiligheten.

Så hva som har foregått, det vet ikke jeg.

Men jeg skulle gjerne visst det, for jeg synes ikke at man bare kan late som at man er en struts, og at man ikke skjønner at noe foregår, når man vet at det er sånne ting som foregår.

Så da skulle jeg gjerne hatt rettighetene mine da.

Sånn at jeg visste hva som foregikk.

At politiet fortalte meg hva som foregikk.

Så kunne jeg gått videre derfra, og gått til rettsak mot alle som driver å tuller med meg.

For det er ikke noe fremtid uansett, å vite at det er noe mafia-greier som driver å forfølger en, og at uansett hva man gjør, for å prøve å få rettighetene sine, så blir man tullet med av myndighetene.

Uansett om det er saken mot Arvato/Microsoft, politiet i Norge og England, osv.

Så det hadde vært greit å vite hva som foregikk.

For da hadde det nok vært enklere for meg, å fått kontroll.

Og visst hvordan jeg kunne fått fri rettshjelp osv., for å hanskes med disse problemene da.

For jeg synes ikke det er riktig å finne seg i, at man blir tullet med, på jobb, studiested, eller av myndighetene eller annet.

Så da synes jeg man har en plikt til, og det har jeg også lest, til å stå opp for sine sivile rettigheter.

For hvis ingen gjør det, så blir tilslutt ikke de rettighetene verdt noen ting lengre.

Og jeg er også bekymret for hva som egentlig foregår, i Norge, og andre steder.

Så det er derfor jeg prøver å få rettighetene mine, fra politiet og andre myndigheter, i Norge og England da.

Uten noe særlig suksess foreløbig.

Og rettigheter, det er jo noe man har.

Det er ikke noe det skulle være nødvendig å tigge om å få.

Så dette synes jeg er horribelt, det tøyset som myndighetene klarer å prestere nå for tiden.

Så jeg lurer på om alle i verden har blitt smart-asses, og at ingen bryr seg om hva som egentlig er rett og galt.

Det er vel ikke så ille at det gjelder alle i verden.

Men det kan nesten virke sånn noen ganger, i hvertfall når det gjelder myndighetene.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter