Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. juli 2008

De norske kongelige. (In Norwegian).

Evan Jensen skrev:

Frame1

Hvad er der at være stolt af?

Skal vi være stolte af, at ingen ude i den store verden, bortset fra Norden, ved hvem de er?

Skal vi være stolte af Margrethes gule tobakstænder og Henriks enorme mave?

Skal vi være stolte af en prins der er blevet skilt fra sin elskede, som han lovede at blive sammen med til døden dem skilte? Ingen af dem er døde endnu!

Skal vi være stolt af en prins der er uden sprog?

Sådan kan man sikkert blive ved og ved!



Hei,

jeg synes dere er heldige i Danmark jeg, med deres kongelige.

Skal jeg fortelle litt, om hvordan de norske er:

- Kongen:

Jeg var i militæret, i 92/93, og stod vakt i Karl Johan, ved åpningen av Stortinget, i giv akt osv., som det heter.

Så kikket jeg inn i limosinen, til kongen og kronprinses, da de kjørte tilbake til slottet, etter åpningen.

Så ser kongen skikkelig stygt på meg, tilbake.

Som om jeg har gjort en alvorlig forbrytelse da.

Noe sånt, enda jeg bare var nysgjerrig, for jeg husket at kong Olav, var så blid, da min mor, tok med meg og min søster, da Kong Olav, kom til byen, i forbindelse med utvidelsen av vestfoldbanen vel, på midten av 70-tallet.

- Dronningen.

En medsoldat, fra en annen tropp, i geværkompaniet, på Terningmoen, i Elverum, sa at Dronning Sonja, hun var visst helt forfærdelig, og skjelte ut soldater som bare hilste høflig, og kanksje sa 'hei', på en hyggelig/høflig måte.

- Kronprinsen.

En kamerat av meg, min tremenning, Øystein Andersen, han sa, på 80-tallet, at Kronprinsen, Haakon Magnus, pleide å stjele vin, fra sin fars vinkjeller.

Han var oppriktig da han sa det, han gliste, altså smilte da, og var helt sikker i sin sak.

- Kronprinsessen.

- Har brukt narkotika.

- Har vært i et utagerende undergrunnsmiljø.

- Har hatt en ekskjæreste, (i tillegg til eks-kjæresten som er faren til lille Magnus), som var kontrollerende, og som hun anmeldte for trusler, da han stod i haven, med en kniv, for å dirke opp bilen hennes visstnok, etter at forholdet var slutt, var det vel.

- Denne ekskjæreste, har flere XXX-bilder, og også en kjent XXX-film av Mette-Marit.

Denne XXX-film, skal visstnok inneholde bilder av kronprinsessen, mens hun betjener minst en, sannsynligvis flere personer, liggende på et biljardbord, på utestedet 'Christiana', i Oslo, da hun var i begynnelsen av 20-årene, og var sammen med det 13 år eldre eks-kjæreste, som hun anmeldte for trusler osv.

- Märtha Louise.

Hun har sagt fra seg sin prinsesse-tittel, slik at hun kan fortelle eventyr om prinsessen på erten osv, på danskebåten, og andre steder, for å tjene penger på det.

- Hun driver også en 'engleskole', hvor voksne og barn, kan betalte mange tusen kroner, for at Märtha, skal lære de, å prate med engler.

Så jeg tror nok dere nok er ganske heldige i Danmark, med de kongelige, hvis jeg skal få si hva jeg synes.

Så håper jeg det var greit, at jeg tok med litt om de kongelige i Norge, også her, for å sammenligne.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg





http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=3&conf_uid=7&thread_uid=13129&page=3

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter