Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. juli 2008

Facebook-samtale David Ulriksen. (In Norwegian).

Heisann David,

Between David Ulriksen and You

Erik Ribsskog

June 30 at 7:20am

hva skjer da?

Hva var det med at du ringte Thomas Bruun, og fortalte at jeg jobba på Langhus igjen da, sommeren 2004?

Erik

Erik Ribsskog

Today at 4:09am

Og hvorfor sjekka du i esken, for mobilen jeg kjøpte, før jeg dro til England, i 2004?

Bare lurte, siden du sendte meg friend request igjen, mener jeg.

Så får man se om det dukker opp noe svar.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

David Ulriksen

Add as Friend

Today at 6:00am

Report Message

Husker ikke det med Thomas!!
Han var bare en stor sopp hele gutten!! Han hadde ikke mye oppi hodet skal jeg si deg!!
Jeg hadde jobbet i tolv timer, så sendte han meg hjem fordi han mente at jeg ikke hadde lov å være sliten!!
Du er den beste sjefen jeg noen gang har hatt!!! Det skal du vite!!

Skjønte ikke helt den meldinga om mobilen?? Esken??

Hvor er du nå a??

Hadde vært kult å sett deg en gang!!

Erik Ribsskog

Today at 4:36pm

Hei,

jeg er i Liverpool jeg nå.

Før jeg dro til Sunderland for å studere, så satt du i kassa, en av de siste dagene jeg jobba.

Så kjøpte jeg en mobil, som var prisa ned, til halv pris, som lå på kontoret, og som Sølvi sa, at var i orden med hovedkontoret, siden de mobilene begynte å bli ganske gamle, som jeg skjønte det.

Så kikka du så nøye oppi esken, og kikka også inni mobilen, virka det som for meg?

Så jeg lurte litt på det her da, jeg synes det var litt snodig.

Men men.

Og du ringte Thomas Brun, mens Fredrik og dem var der vel.

Også ringte du meg på vei hjem fra jobb, siste dagen jeg jobba, av en eller annen anledning.

Så jeg synes det her var litt rart da.

Så sånn er det.

Dem har ikke Rimi i England, så det spørs om jeg får meg noe sjefstilling her, vi får se.

Og jeg synes det var litt mye rart, med den her ringinga di, og det.

Men man kan jo ikke skjønne alt.

Det er mye rart, sånn er det.

Erik



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter