Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. juli 2008

Wiki-admin Kjetil, har problemer med hukommelsen. (In Norwegian).

Nå ringte jeg en wiki-admin, som tulla med meg, på Wikipedia, for noen måneder siden.

Det som skjedde, var at jeg ikke ennå var registrert som bruker på Wikipedia.

Så tiltaler han wiki-adminen, KjetilRee, eller hva han bruker som brukernavn.

Han skriver da 'cons'.

Selv om jeg signerer med ip-adresse, på Norsk Wikipedia, siden jeg er ny på Wikipedia, og ikke har noe brukernavn der enda.

Men han brukte da brukernavnet mitt, fra debatt-forum osv, enda jeg bare brukte ip-adressen der.

Så spurte jeg han nå da, på telefonen, (93634231), hva dette kom av.

Og da sa han, at han ikke husket dette.

Men da sa jeg, at det hørtes rart ut.

For han skrev jo brukernavnet mitt, på Wikipedia.

Så han må jo ha kjent til det.

Men nå var dette ikke noe kjent.

Så jeg må si at han lyver.

Så sånn er det.

Han sier han har mye å gjøre, med sånne saker.

Men når han kjente brukernavnet mitt (identiteten min), så godt, at han visste at det var meg, som skrev, kun fra ip-adressen min.

Og nå så husker han ingenting.

Det synes jeg er rart, at han har blitt utsatt for en total hjernevask, siden da, det synes jeg høres rart ut.

Og han hørtes også litt nervøs ut i stemmen.

Jeg kunne høre en liten skjelving i stemmen, etter at jeg fortalte om at jeg hadde sendt klage, og at det stod på bloggen, og da sa han 'okey', og da hørte jeg at stemmen hans skalv litt, så det kunne høres ut som at han var litt nervøs.

Og jeg skjønner ikke at det skal være noe grunn å være nervøs, bare for å forklare om noe Wikipedia-greier.

Så her er det nok noe ugler i mosen, ute å går.

Så hva de Wiki-folka driver med, det kan man lure på, men at de har rent mel i posen, som folk vel sa i gamle dager, det tviler jeg vel litt på.

Men vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter