Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. juli 2008

Melissa MBetsa, eller hva hun heter, fra der jeg bodde i Mandeville St., påstod at hun var sammen med Joseph Yobo, og fått en bil etc. (In Norwegian).

Gunmen kidnap brother of Nigerian soccer star

1 hour, 57 minutes ago

Top of Form

Buzz Up

Bottom of Form

PORT HARCOURT, Nigeria (AP)—Gunmen kidnapped the younger brother of a Nigerian soccer star who plays for Everton in England’s Premier League.

The unidentified men seized Norum Yobo at gunpoint before dawn Saturday as he was returning from a party, Rivers State police spokeswoman Rita Inoma-Abbey said. No group claimed responsibility and no ransom demand had been made, she added.

Joseph Yobo played for Everton last season and is a regular on Nigeria’s national team.

Kidnappings are common in the West African country’s oil-producing Niger river delta region. They have mostly ended peacefully after ransom payments, although deaths and injuries have occurred when security forces battle kidnappers.

Militants are agitating for more of the petroleum funds to be spent developing the impoverished region. Attacks on oil industry infrastructure in the past two years have slashed Nigeria’s oil output by almost a quarter, helping push worldwide crude prices to historic highs.

Nigeria is Africa’s top oil producer and is routinely ranked as one of the most corrupt countries in the world.

Email IM

del.icio.us digg Yahoo! Bookmarks

Top of Form

Yahoo! Buzz

Bottom of Form

StumbleUpon Google Bookmarks

Updated 1 hour, 57 minutes ago





http://sports.yahoo.com/sow/news?slug=ap-nigeria-kidnapping&prov=ap&type=lgns

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter