Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. juli 2008

Sensurert av Dagbladet eller politiet? (In Norwegian).

RE: Dagbladet sensurerer meninger de ikke liker.

Skrevet av cons 20.07.2008 kl. 19:39

Jeg tror det må være lov å diskutere kongehuset, under en artikkel om kongehuset.

De ville vel ikke skrevet artikkelen, hvis ikke Haakon var kronprins?

Dagbladet skrev vel ikke en side om meg eller deg, da vi fylte 35 år?

Selvfølgelig ikke.

Dette er selvfølgelig en artikkel om det norske kongehuset, og derfor burde det være lov å diskutere de også.

Lillian, her på debattsiden, skriver også om at det burde være republikk.

Så det er nok lov å skrive om republikk.

Hvorfor jeg blir sensurert, det vet jeg ikke.

Men jeg har noe problemer med å få hjelp av politiet, i forbindelse med at jeg har hørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo i 2003.

Jeg har også hørt, at man har brukt meg som 'target guy', ved hjelp av mind control osv da.

Det kan jo være at jeg sensueres i forbindelse med en operasjon for å dekke over dette.

At politiet overvåker internett-forbindelsen min, og prøver å dekke over feil de har gjort, og løgner de har fortalt, ved å sensurere meg, det er nok ikke umulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.kjendis.no/2008/07/20/541271.html#comments#comments#comments#comments

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter