Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. juli 2008

Kongelige juksetroll? (In Norwegian).

Strøm

Skrevet av Trine 20.07.2008 kl. 21:33

Hvordan kan de steke kanelboller når de ikke har strøm i hytta?

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!

RE: Strøm

Skrevet av bisq 20.07.2008 kl. 22:18

De stekte vel ting i verden før strømmen kom også?

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Strøm

Skrevet av cons 20.07.2008 kl. 23:23

Har dem ikke strøm i hytta?

Kanskje de gjorde som Ingrid Espelid Hovig gjorde da, å juksa litt.

Hvem vet.

Tremenningen min sa at Haakon, var en røver til å rappe vin fra vinkjelleren til faren sin.

Og Mette-Marit har jo vært sammen med narkovrak, skrev en dame i en kommentar her.

Og det er jo kjent at hun har brukt narkotika, og at det finnes en XXX-film, hvor hun medvirker.

Så de folka her skal man kanskje ikke stole for mye på.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Strøm

Skrevet av ormen 20.07.2008 kl. 22:14

Idiot, hørt om propankomfyr

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle







RE: Leve republikken - gratulerer med dagen til en ordinær borger!

Skrevet av Linda 20.07.2008 kl. 23:03

"De"? Hvem er de? Hvem lager XXX videoer?

Du får ha meg unnskyldt, men det høres ut som om "de" skal vise til kronprinsparet. Synes du ikke at du går litt over streken nå Erik Ribsskog?

Såvidt jeg vet er idioten med videoen et narkovrak med oppmerksomhetsbehov. Ikke er det sannsynelig at han har noen video og selvom han har en video er det svært lite sannsynelig at det er med MM.

Denne personen ble visstnok anmeldt av MM etter å ha dukket opp på døren med kniv. Han kan med andre ord fremstå som en smule ustabil og man bør kanskje ta hans uttalelser med et spadetak salt.





http://www.kjendis.no/2008/07/20/541271.html#comments_container

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter