Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. juli 2008

Kongehuset har gjort Norge sårbare for utpressing. (In Norwegian).

RE: Leve republikken - gratulerer med dagen til en ordinær borger!

Skrevet av Grazy 21.07.2008 kl. 02:14

Jeg tror at verken du, jeg andre vil noengang få se den videoen så den bekymrer meg ikke det grann.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Leve republikken - gratulerer med dagen til en ordinær borger!

Skrevet av cons 21.07.2008 kl. 02:22

Jo, det får vi jo håpe.

Men hva teller ditt ord?

Du kan vel ikke garantere dette, kan du vel?

Eller skal landet Norge, si at dine garantier er bra nok?

Husk at denne videoen, kan komme til å bli brukt som et pressmiddel også, mot norske myndigheter, f.eks. i en forhandlingsituasjon om delelinjen i Barentshavet.

Hvis f.eks. KGB får tak i en kopi av denne filmen.

Jeg er litt bekymret, over at norske myndigheter, vil se på det, som en så stor skam, å ha Norges dronning, utfoldende i noen seksuelle aktiviteter, til almenn beskuelse, i en fil på internett.

Så da er jeg redd for at norske myndigheter heller ville valgt å gi etter i f.eks. noen forhandlinger da.

Og da har man egentlig 'tatt rotta på' Norge, som dem sa i gamle dager.

At da må man nok kunne si, synes jeg, at da ville dem hatt kontroll på Norge, hvis de hadde den filmen, under trusseler om å offentliggjøre den.

Så det synes jeg ikke er noe særlig, at de kongelige har gjort Norge så sårbart, for utpressing.

Da syns jeg de kongelige skulle ta konsekvensen av at de har 'driti seg ut', og si takk for seg.

Det tror jeg hadde vært det beste for landet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.kjendis.no/2008/07/20/541271.html#comments

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter