Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. august 2008

Mer fra Hip-Hop.no (In Norwegian).

#187

Today, 01:14

Frame1

Håhå, nuh har han skrevet blogpost om oss <3



GhettoGnom

View Public Profile

Send a private message to GhettoGnom

Find all posts by GhettoGnom

Add GhettoGnom to Your Buddy List

#188

Today, 01:42

Frame2

hahaha han sjekka profilen min jo..snart pm kansje haha

edit oiiii



_adonis_

View Public Profile

Send a private message to _adonis_

Visit _adonis_'s homepage!

Find all posts by _adonis_

Add _adonis_ to Your Buddy List

#189

Today, 02:09

Frame3

Jævla unibomber-materiale



Onkel Stein

View Public Profile

Send a private message to Onkel Stein

Send email to Onkel Stein

Visit Onkel Stein's homepage!

Find all posts by Onkel Stein

Add Onkel Stein to Your Buddy List

#190

Today, 04:34

Frame4

StatCounter er et bra program det.

Hvis folk skriver dritt om meg, så har jo jeg lov å si fra hva jeg mener om det.

Men det han Adonis-karen skriver, det får ikke jeg helt til å stemme.

At jeg har sjekket profilen hans osv., for det har jeg ikke gjort.

Jeg bare tenkte jeg kunne forklare grunnen til at jeg skrev om ting som har skjedd på blogg, siden folk synes jeg var rar, siden jeg skrev om alt mulig på blogg.

Så da skrev jeg også om det på bloggen, at folk skreiv om bloggen her.

Fordi trakassering på nettet, er et av temaene på bloggen.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



johncons


View Public Profile


Send a private message to johncons


Find all posts by johncons


Add johncons to Your Buddy List


Frame5






http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600112

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter