Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. august 2008

Hip-Hop.no på bloggen. (In Norwegian).

Frame1

Welcome, johncons.
You last visited: Today at
00:27
Private Messages: Unread 0, Total 0.



Home

User CP

FAQ

Photo Gallery

Members List

Calendar

New Posts

Search

Quick Links

Log Out



Top of Form

Search Forums



Show Threads Show Posts

Advanced Search

Bottom of Form

Quick Links

Today's Posts

Mark Forums Read

Open Buddy List

User Control Panel

Edit Profile

Edit Options

Miscellaneous

Private Messages

Subscribed Threads

My Profile

Who's Online

Go to Page...


Top of Form


Bottom of Form




Frame2



View First Unread

Thread Tools

Search this Thread

Rate Thread

Display Modes

#181

Yesterday, 23:56


Frame3


http://www.johncons-mirror.blogspot.com/





_adonis_



View Public Profile



Send a private message to _adonis_



Visit _adonis_'s homepage!



Find all posts by _adonis_



Add _adonis_ to Your Buddy List


#182

Today, 00:22

Frame4

Quote:

Frame5haha, jeg knakk




mista B



View Public Profile



Send a private message to mista B



Visit mista B's homepage!



Find all posts by mista B



Add mista B to Your Buddy List


#183

Today, 00:34

Frame6

Tracking-cookie.

Hei,

jeg har en tracking-cookie på bloggen, så jeg ser alle som linker til den.

Det er noe problemer i Norge, iom. at jeg blir tullet med av myndighetene der.

Så jeg prøver å finne ut hva som foregår.

Jeg fikk også høre, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Og jeg ble jaget bort fra gården til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, i 2005, av noen folk jeg hørte hadde planer om å skyte meg.

Så nå er jeg i utlandet, og får ikke noe hjelp av myndighetene, i Norge eller England, så jeg prøver å finne ut hva det kommer av.

Så derfor skriver jeg om ting som har skjedd opp igjennom årene, på blogg osv., for det er mye rart som har skjedd, som jeg har hatt mulighet til å tenke på det siste året, for jeg har jobbet hjemmenfra osv.

Jeg har også en sak mot Arvato/Microsoft, som jeg prøver å gjennom rettsystemet, her i England, siden de brukte ulovlige ledelsesmetoder, og en som senere ble en av sjefene der, sendte bilder av rumper osv. til medarbeiderne, som aktiverte Windows, for Microsoft sine kunder i Norden.

Så det er mening med at jeg skriver på blogg da, bare for å forklare det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linken til en sak, som jeg prøver å få igjennom rettsystemet her i England, mot Arvato Services Lts's Microsoft-aktivering:

http://www.scribd.com/groups/view/14...uct-activation



johncons

View Public Profile

Send a private message to johncons

Find all posts by johncons

Add johncons to Your Buddy List






http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600112#post600112

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter