Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. august 2008

Danskene lærer damene sine, til å hore rundt, når de er på ferie. (In Norwegian).

Nå hender det, at jeg leser noen danske og svenske nettaviser, når jeg er ferdig med de norske, hvis jeg kjeder meg eller har fritisproblemer.

Og ekstra-bladet, de tror jeg må være en av de mest tabloide nettavisene, i Norden.

Jeg har blitt trakassert så mye på norske avisers debattforum, at jeg lurer på om det er noe Illumiati/New World Order, i avisene.

Siden jeg skriver om sånne ting, og blir sperret.

Altså, for å skrive hva jeg tror, så jeg tror jeg de norrøne folka, er 'the lost tribes of Israel', eller noe, det vil si folkeslaget ham, som er et slave-folk, ifølge bibelen, eller talmud, er det kanskje.

I hvertfall så er vi 'goy', som betyr kveg/ikke jøder/horer.

Og jeg tror det må være en slik jødisk verdenskonspirasjon, som blir nevnt nå og da, og at dette også inkluderer, å ha goy/ham, som slaver/horer, og at disse nok er de norrøne.

At det er derfor avisene skriver, som ekstra-bladet, at de norrøne damene, bør dra til syden og knulle rundt.

Selvfølgelig er dette damene de vil ha til å gjøre det, fordi de fleste damene, i Italia, Spania og Hellas, er gammeldagse, og er vel mer under kontroll, enn norske damer, så de får ikke lov å knulle rundt.

Det husker jeg, at jeg var på Thassos, i 1997, i Hellas.

Og da spurte jeg en greker, som satt med en dame fra Oslo, som jeg såvidt prata med og, hva han ville gjort, hvis jeg tulla med søstra hans, på samme måte som han tulla med dama fra Oslo.

Da ville han drepe meg, hørte jeg.

Så, det er ikke sånn, at norske folk, eller danske da, menn da, kan dra til disse landene, Hellas, Italia og Spania, og knulle rundt med 'fremmede', som den danske avisartikkelen oppfordrer til.

(En Illuminati-artikkel, vil jeg si).

Neida, da ville den nordmannen som gjorde det, antagelig fått hele Thassos etter seg, hvis han prøvde det.

Mens menna der nede, knuller med de nordiske damene hele tiden.

Så dette mener jeg er resultat, at at de nordiske samfunnene, har blitt manipulert, uten at folk har skjønt, med veldig smarte triks/plot, for å få damene horete, og menna pinglete.

For å utnytte dette ham/goy folkeslaget, fra talmud, eller hva det er, at damene skal brukes som horer, og menna som slaver.

Hvorfor tjener blondinner i England, 50.000 norske, mindre, enn brunetter, i året, som det stod i VG vel, i går, som de hadde fra Daily Mail, den største engelske avisen vel.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=198085

Det er tydelig at dette er organisert, og at det er kontrollert, av Rotchilds, og de, disse rike familiene, som står bak Bilderberger Group, hvor Stoltenberg og Siv Jensen og Brundtland osv., er med.

Og dette er også de som står bak New World Order.

Så at Illuminati, er mafiaen deres, eller noe slikt.

Så sånn ser jeg verden, etter det jeg har lest det siste halve året, etter at jeg begynte å gjøre 'research' om dette, etter at jeg så den 'New World Order'-avataren, som er øverst på bloggen nå, på Veggavisen, hvor en som kaller seg JensPetrus, sier noe som for meg ser ut som at prinsesse Märtha, har vært under Illuminati-kontroll, siden de sier hun suger som en søplebil i Bergen, eller hva de skriver igjen.

Så sånn ser jeg dette.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er artikkelen, fra Ekstra-bladet:

Erotik på rejsen

Vær åben: Ferien er et godt tidspunkt til at øve sig i flirt og sex med fremmede

I ferien er vi åbne over for alt fra nye vine, anderledes mad til flirt med fremmede. Foto: All Over




Annonce

Et frækt blik, en scorereplik sagt på flydende italiensk, en solbrun hånd, der tilfældigt glider over din ryg – der skal ikke meget til for at blive tændt, når vi er på ferie. Her er vi langt væk fra den trivielle hverdag og tæt på os selv.

– På en ferie kan man være i nuet og nyde alt, hvad landet har at byde på, og det er blandt andet også deres mænd. Flirt og sex er nærmest en del af det at tage sydpå, og mange vil blive skuffede, hvis de rejser hjem uden at have haft en ferie-flirt, fortæller Joan Ørting.

– Det handler om polaritet i højeste potens. I udlandet dufter de anderledes, taler anderledes og ser anderledes ud. Det er såmænd lige meget, om det er Antonio fra Italien eller Björn fra Sverige, man møder på den græske taverna. Bare det, at de taler et andet sprog, gør dem anderledes og mere eksotiske.

Kun for sjov
En fordel ved ferieforelskelser er, at de har en begrænset levetid.

Det foregår nu og her, og man behøver ikke spekulere over, om de nu vil falde i hak med familien eller vennekredsen.

– Især kvinder er opdraget til, at der skal være en fremtid i et forhold, så der sker tit det, at vi bliver forelsket i ferieflirten, men betragt det som en øvelse i at leve i nuet og sætte fri igen – øv dig i at sige ’det var det’, siger Joan Ørting.

– Man skal ikke regne med, at de ser en som kærestepotentiale, selv om de siger ’I love you’. Der kommer jo hele tiden nye sommergæster til byen. Det er som at møde Casanova, og hvem vil ikke gerne det? Men Casanova går fløjtende ned ad trappen bagefter – på vej mod nye mål, så gør det samme.

Inden du kaster dig ud i charterlandets fristelser, er der et par ting, der er værd at huske.

For eksempel er det en god ide at aftale med dine rejsefæller, hvad der skal ske i ferien. Det er dumt at blive uvenner med sin veninde, fordi man tager en fyr med op på værelset, så udstik reglerne med det samme.

Scor i starten
Øv dig i at være lidt rap. Begynd allerede fra starten med at flirte og være åben over for dem, der tiltaler dig. Hvorfor vente fem dage på at være sammen med en dejlig mand, når du kun har ti dages ferie?

Brug ferieflirten til at prøve noget, du længe har haft lyst til, men måske har været for genert til at tale om, og vigtigst af det hele: Tag dit mod og din åbenhed med dig hjem. Prøv at bevare evnen til at leve i nuet i stedet for at vurdere fremtidsmulighederne i alle, du møder.

Køb selv kondomer og: Brug dem!

Og hvis turen går til Spanien, Grækenland eller Italien, kan du ligefrem glæde dig over, at de alle er på kondomfirmaet Durex’ top ti-liste over de mest sex-aktive lande.

Brug ferieflirten til at prøve noget, du længe har haft lyst til





http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/varmweekend/article1037433.ece

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter