Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. august 2008

Jeg postet om, at Microsoft var på bloggen, på MSN Reporter, og skrev mer om problemene på Arvatos Microsoft-aktivering. (In Norwegian).

Reporter

Top of Form

Søk på nettet:

Bottom of Form

Overskrift:

tilbake til oversikt

Microsoft er på bloggen.

Microsoft er på bloggen, og leser om at noen i Amerika, leser om klagesaken min, på Microsoft-aktiveringa til Arvato. Det som klagesaken går ut på, er: - Problemer med trakassering, fra ledere, i firma, som virket organisert. - Problemer med at det ble brukt ulovlige ledelsesmetoder, som jeg har diskutert om, på BBC's message-board, med folk i bransjen, som kaller disse ledelsesmetodene, for 'bullying', og 'punishment', og forklarer, at dette er ulovlige metoder å bruke, i Storbritannia. Jeg hadde også et møte, med en Arvato team-leader, om dette, og hun sa at de brukte 'forsterkning', som ledelses-metode. At team-leaderne ble opplært til å bruke dette. Fra sammenhengen, så forstod jeg, at det var snakk om 'negativ forsterkning'. Og dette er mye brukt i dressur, av hunder, og har nok ikke så mye på en arbeidsplass å gjøre. Team-leaderen, er norsk, men hun brukte det engelske utrykket, 'reinforcement', i møtet. Dette vil si muntlig utskjelling, som jeg forstår det, og det er en straff, man får, når kollegaene hører, at man blir overhøvlet. Så når man får straff slik, på arbeidsplassen, så er lederne så godt som slavedrivere, mener jeg. Så dette synes jeg ikke hører noen sted hjemme, på en arbeidsplass. Det var også tull med shift-planene, at man fikk for få fridager, slik at man måtte jobbe uten betaling. Det var veldig mye stress, på Microsoft-aktiveringen, jeg ble sendt veldig mange danske samtaler, som jeg måtte svare like bra, som man svarte norske samtaler. Og det var som nevnt, mye trakassering. Men, i månendene etter jeg slutta der, så har jeg husket, at det som foregikk der, var at norske og svenske damer, ble fortalt, av folk som ikke var sjefene deres, hvor de skulle sitte osv. Av en ire, i 50-60 årene. Så jeg tror at disse damene/jentene, må ha vært under kontroll, av noe mafia/mob, mens de jobbet på Microsoft-aktiveringen. Jeg har tatt opp problemene, med politiet i Norge, og England, og også med ambassaden i London, og pressen, osv., men jeg har ikke klart å få noe hjelp. Så jeg er bekymret, for hva som skjer med disse damene/jentene nå, for jeg har ikke sett noe til de, på nærmere to år nå. Microsoft sin rolle, i dette, er litt uklar for meg. Microsoft, var kunden, til Arvato, som drev aktiveringa, for Microsoft. Så jeg, har forholdt meg, til Arvato, og deres eierselskap, Bertelsmann, i Tyskland. Jeg sendte begge disse, e-poster, om problemene i firma, men det endte med, at jeg ble utsatt for en konsturert oppsigelse. Og jeg måtte finne meg, en ny jobb. Så hva som foregår nå, det er litt uklart for meg, så det er bra, hvis folk legger merke til dette, i tilfelle det er noe problemer med myndighetene osv., siden de ikke gjør noe. Så får vi håpe at noe blir gjort, for jeg er litt bekymret for de tidligere kollegaene mine i firma osv. Så vi får se hva som skjer. Med vennlig hilsen Erik Ribsskog

mer ››

Lagt til av Erik Ribsskog for 2 minutter siden

Kategori: Økonomi

(0)

1

0

Bottom of Form





http://reporter.no.msn.com/index2.aspx?fn=details&hdl_id=13970

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter