Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. september 2008

E-post til Per Edgar Kokkvold. (In Norwegian).




Google Mail - Telefonsamtale, forrige måned.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Telefonsamtale, forrige måned.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Sep 24, 2008 at 10:03 AM




To:
Per Edgar Kokkvold <kokkvold@online.no>






Hei,



da er vi på bølgelengde.



Jeg mente ikke å være uhøflig.



Men da venter jeg til dere har funnet ut mer om det her.



Mange takk for svar!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2008/9/24 Per Edgar Kokkvold <kokkvold@online.no>:

> Nei da, vi blander ikke følelser inn i dette, men du forstår sikkert at jeg

> må få snakke med saksbehandleren, altså Nyhuus, før jeg kommer tilbake til

> deg.

>

> Mvh

> Per Edgar Kokkvold

>

>

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 24. september 2008 10:35

> Til: Per Edgar Kokkvold

> Emne: Re: Telefonsamtale, forrige måned.

>

> Hei,

>

> mitt telefonnummer er 44 151 236 3298.

>

> Nyhuus er sikkert en utmerket kar, det er jeg ikke så interessert i

> hvordan er personlig.

>

> Ikke for å være uhøflig, men jeg mener jeg har blitt mobbet så mye på

> avisenes debattforum, både

> av moderatorer og av brukere, som moderatorer, har tillatt.

>

> Og også blitt sensuert og sperret fra disse forumene.

>

> Og det er ikke fordi jeg er så spesiellt hårsår, at jeg tar opp disse

> problemene, med det er fordi at jeg mener

> pressen har et ansvar for å opprettholde yttringsfriheten.

>

> Så det er det perspektivet jeg ser det her fra.

>

> Og det virker ikke som om Nyhuus tar dette så alvorlig, når jeg

> ringer, og han sier at min klage ligger nederst i bunken, og at han

> bare like godt tenker seg å foreta en 'forenklet behandling', og at

> denne mobbingen og sensureringen ser greit ut for han.

>

> Da mener jeg at dette er mer på linje med hva avisene driver med.

>

> At man ikke har respekt for yttringsfriheten, og tillater at folk blir

> trakassert, på debattforumene.

>

> Dette mener jeg er såpass alvorlige ting, at dere burde ikke ta det

> for personlig, og blande for mye følelser inn i det her, sånn som jeg

> syens du gjør, når du snakker om avvisninger osv.

>

> Det er ikke det planet der, som jeg har i tankene at korrespondansen

> skal ligge på, når jeg klager til PFU, da regner jeg med at PFU klarer

> å opptre på en professjonell måte.

>

> Så blir det spennende å se om dere finner ut om det her med

> yttringsfriheten på debattforum osv., og jeg skulle gjerne hatt en

> forklaring også på hvorfor dere ikke har en egen vær varsom plakat for

> avisenes debattforum.

>

> Det tror jeg hadde vært en smart ide, nå som vi har fått nettaviser og

> debattforum osv., så må ikke PFU sovne i timen, som jeg nok kanskje

> synes det kan virke litt som, sett fra min side, i hvertfall.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> 2008/9/24 Per Edgar Kokkvold <kokkvold@online.no>:

>> Kjære Erik Ribsskog

>>

>>

>>

>> Kjell Nyhuus er sykmeldt med dobbeltsidig lungebetennelse, men jeg skal

>> snakke med ham når han er tilbake, så vil du få svar. Fint om du oppgir

>> telefonnummer, så jeg kan ringe deg. Ellers er Nyhuus en utmerket kar, og

>> jeg er sikker på at han ikke har ment å avvise deg.

>>

>>

>>

>> Mvh

>>

>> Per Edgar Kokkvold

>>

>>

>>

>> ________________________________

>>

>> Fra: Per Edgar Kokkvold [mailto:kokkvold@online.no]

>> Sendt: 23. september 2008 05:49

>> Til: kokkvold@online.no

>> Emne: VS: Telefonsamtale, forrige måned.

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>> ________________________________

>>

>> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

>> Sendt: 19. september 2008 05:04

>> Til: Per Edgar Kokkvold

>> Emne: Fwd: Telefonsamtale, forrige måned.

>>

>>

>>

>> Hei,

>>

>>

>>

>> jeg prøver å sende denne klagen til deg, siden han kollegaen din ikke

>> svarer.

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>> ---------- Forwarded message ----------

>> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> Date: 2008/9/8

>> Subject: Telefonsamtale, forrige måned.

>> To: Kjell Nyhuus <kjell.nyhuus@presse.no>

>>

>> Hei,

>>

>>

>>

>> jeg viser til telefonsamtale, i forrige måned, hvor jeg etterlyste svar på

>> klagen min, på trakassering og sensur,

>>

>> fra VGD, Veggavisen, Debattcentralen og Dagbladet.

>>

>>

>>

>> Jeg viste til de aktuelle punktene, i Vær Varsom-plakaten, og etterlyste

>> også en egen Vær Varsom-plakat,

>>

>> for debattforum.

>>

>> Siden det finnes en Vær Varsom-plakat, for vanlige avisartikler.

>>

>>

>>

>> Og også en Vær Varsom-plakat, for reklamer, mener jeg det var.

>>

>> Men nå er det jo år 2008, så jeg lurte på om det ikke var på tide med en

>> egen Vær Varsom-plakat, for

>>

>> debattfoum, drevet av nettavisene også.

>>

>> Bare et forslag, siden jeg ikke tror at de plakatene som man har nå,

> passer

>> helt å bruke for problemer,

>>

>> som med trakassering og sensur, på debattforum.

>>

>> I allefall ikke, etter at jeg hørte du sa, over telefon, da jeg ringte den

>> nevnte telefonsamtalen, at min klage

>>

>> lå langt nede i bunken, og at du bare hadde tenkt å foreta en forenklet

>> behandling.

>>

>> Og det kan man jo tenke seg hva betyr, at du bare ville hive det i søpla,

>> f.eks.

>>

>> Men, da nevnte jo jeg det, at Solskjær, han hadde sagt, at PFU, bare var

> noe

>> tull uansett, eller noe.

>>

>> At man kunne bare like gjerne droppe PFU, de hadde ingen troverdighet, og

>> heller ta det i et sivilt

>>

>> søksmål.

>>

>>

>>

>> Noe sånn var det vel han sa.

>>

>> Men du sa at det var feil, det var agenten til Solskjær, en som Solbakken,

>> som hadde sagt, at å klage

>>

>> til PFU, var som å pisse i motvind.

>>

>> Det er mulig.

>>

>> I hvertfall, så virker det ikke helt enkelt.

>>

>> Fordi, du sa, da jeg ringte, for 3-4 uker siden, at du skulle meg noe

>> skriftlig, angående klagen på de

>>

>> nevnte avisene, som jeg sendte dere.

>>

>> Men jeg har ikke fått noe svar av deg.

>>

>> Så jeg tror Solskjær og Solbakken, har rett i det her, at PFU, det er like

>> greit å droppe å kontakte,

>>

>> for de har ikke noen troverdighet uansett.

>>

>>

>>

>> Det kan i hvertfall virke som at de kan ha rett, hvis man sammenligner hva

>> dere sier, med hva dere gjør.

>>

>>

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>>

>

>

>

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter