Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. september 2008

E-post til Psykiatrien i Vestfold. (In Norwegian).




Google Mail - Til Tor Erik Befring.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Tor Erik Befring.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Sep 15, 2008 at 9:20 PM




To:
post@piv.no






Hei,

 

jeg fikk journalen min, fra Psykiatirien i Vestfold, tilsendt i posten i dag, etter å ha hatt

kontakt med en overlege hos dere, som heter Roar Verde, på telefon, for noen uker siden.

 

Nå var det ganske mye rart, av feil osv., i den journalen.


Blant annet skriver hun psykologen hos dere, Silke, at jeg var 24 år, i 2005, mens jeg var

34 år.

 

Og at jeg har jobbet ti år, med ledelse, innen Rimi i Oslo, hvorav fire år, som butikksjef,

det nevnes ikke i det hele tatt.


(Jeg dro til Liverpool, siden jeg ble jaget av noen folk, som jeg hørte sa skulle drepe meg,

fra gården til onkelen min, i 2005.

 

Jeg sendte da hun Silke Gjetrang, to tekstmeldinger, da de folka kom til gården.


Men det skriver hun ikke noe om.


Men kanskje hun ikke fikk meldingene, siden hun var på ferie.

 

Men jeg synes dette var rart.).


Det er også mye mer, som er feil av datoer, og alt mulig, i den journalen, så det synes jeg

var litt merkelig, at det skulle være så mange feil der.


Det står at de trodde moren min, tok selvmord (suicid), i 1999.


Men hun døde fordi hun fikk brystkreft, og lå på Moss sykehus, pga. dette, da hun døde pga. at kreften spredde seg

for mye, som jeg forstod det. 

 

Hun var på et sykehus i Oslo, radiumhospitalet, tror jeg, og fikk cellegift, mener jeg.


Men håret hennes fallt ikke av, det ble bare grått.


Så jeg lurer på om noen kan tullet med behandlingen.


På samme måte som jeg synes det er en del tull, med den journalen da.

 

Men grunnen til at jeg skriver denne e-posten nå, først og fremst.


Det er fordi jeg lurer på.


Jeg ser jo det, at det står, at jeg er utskrevet, fra psykisk helsevern, siden jeg har dratt til utlandet,

for å jobbe osv.

 

Men, kan myndighetene i Norge og Storbritannia, nekte å gi meg rettighetene mine, pga. det som står

i journalen min hos dere?


For jeg har hatt problem, med at myndighetene har nektet å gi meg rettighetene mine, i Norge og også

i Storbritannia, så jeg lurer på om de kan begrunne slikt, med noe som står i journalen min hos dere,

og dermed nekte å gi meg rettighetene mine?

 

For det hadde det vært greit å finne ut av, for det er jo kjekt å ha rettighetene sine i orden, mener jeg.

 

Så hadde det vært greit å prøve å finne ut hvordan det kunne bli så mye feil i journalen og, så jeg vet

ikke hvem jeg burde prate med da, om sånt.


Jeg vet ikke hvor viktig det regnes for å være, at sånne opplysninger er riktige?


Det står i den sammenfatningen jeg fikk, at 'Det bes om å ta kontakt på nytt med SV DPS / u.t. når

pasienten har kommet tilbake til Norge'.

 

Dette er fra 2005, ser jeg.


Er dette noe som gjelder enda?


Kan myndighetene i Norge begrunne, at de nekter å gi meg mine rettigheter, ved å vise til denne

journalen?

 

Hvordan konsekvenser har dette som står om diagnose osv., i den journalen, for meg i praksis,

er det jeg lurer på.


Og hvor viktig det er, å få rettet opp det som er feil der.


Om det er slik, at det helst bør være riktig.


Nå skrev han Verde, i et brev nå nylig, at jeg hadde kontakten han, med tanke på å få slettet

journalen.

 

Men det er ikke riktig, jeg ba om en kopi av journalen.

 

Men sånne ting, skal vel helst være riktige?

 

Jeg synes det er så mye feil, ute å går her, så jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne.


Men det som er mest aktuellt for meg nå, det er det problemet, med at myndighetene,

i Norge, 'tuller' med henvendelser jeg sender dem osv.


Så jeg lurer på om denne journalen, og det som står der, har noe å si for rettighetene mine,

at det gir myndighetene lov å tulle med rettighetene mine, siden hun Silke trodde jeg

var paranoid osv., da jeg fortalte at jeg hadde fått noe mafia etter meg i Oslo osv.


På forhånd takk for svar!


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

 

 

 

 








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter