Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. september 2008

Mer fra sommeren 2005. (In Norwegian).

Nå fortalte jeg jo onkelen min, Martin, i Larvik, i 2005, at jeg hadde hørt, at jeg var forfulgt av noe mafia osv., da jeg jobbet i Oslo, på slutten av 2003.

Men han trodde det hadde klikka for meg, og krevde at jeg måtte gå til psykolog, så kunne jeg bo og jobbe på gården da.

Jeg hadde ikke noe annet sted å dra, så jeg gikk med på det.

Men nå ser jeg, jeg fikk journalen tilsendt i dag.

At onkelen min, og dama hans da, Grethe Ingebrigtsen.

De hadde møter med psykologen, bak ryggen min.

Og det har ingen sagt til meg.

Jeg vet ikke helt hva de kan ha sagt da.

Det synes jeg var litt rart.

Og det er også masse andre feil.

De sa at de dro til Danmark et par dager.

Men de skulle være borte en uke minst, sa de.

Og de sa også at jeg skulle passe hestene.

Men det står bare hund og katt, i journalen.

Så hvor de hestene ble av, det synes jeg var rart.

Hester kan vel ikke bare forsvinne sånn uten videre.

Så her er det så mye humbug, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

Så det var ikke så artig.

Men sånn er det.

Alt kan ikke være like artig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Datoene var også feil.

De dro på 35 års dagen min, på MC-ferie til Danmark.

Men i journalen, så stod det at de dro 18. juli, (og ikke på bursdagen min, 25. juli).

Hele journalen er full av sånne feil.

Nå er ikke jeg ekspert på sånne journaler.

Men det skal vel være riktig det som står der, skulle man tro.

Så det her synes jeg var litt rart.

Det likte jeg ikke helt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter