Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. september 2008

Pettersen fra Fredrikstad, i militæret om Ishockey VM. (In Norwegian).

Nå kom jeg på en som var på laget mitt, under rekrutten, i miliæret, på Terningmoen, i Elverum.

Han het Pettersen, og var fra Fredrikstad.

Så skulle han fortelle om en kjent ishockey-spiller som ble sendt hjem fra VM eller OL.

Og det er ikke alltid, at sannheten kommer ut om sånne ting.

Men at han hadde liggi med dama til ishockey presidenten, eller noe.

Om det var Anette Bøe.

Noe sånt.

Jeg skal søke litt mer.

Det var en veldig kjent Stjernen-spiller, mener jeg å huske.

Han Pettersen, han var i dårligere form enn meg, til og med, ved starten av militæret.

Så han løp med så mye innsats, at han spøy, like før mål, på tre kilometeren, for å prøve å klare det på 15 minutter.

Da ble troppsjef Frøshaug fornøyd, husker jeg, da han spøy.

Men han var en kraftig plugg da, han Pettersen-karen, så han klarte seg bedre enn meg, må man vel si, selv om han var i dårlig form.

Jeg var både en pingle og i dårlig form, da jeg begynte i infanteriet, så jeg sleit litt.

Men jeg ga meg ikke så lett da.

Så sånn var det.

Løvdahl, var det en ishockey-spiller.

Hm.

Jeg får søke litt her.

Skal vi se.

Nei jeg fant ikke så mye om det her, på nettet.

Men Pettersen, sa det her, høsten 92.

Og det var før internett slo igjenom.

Men hvis jeg skal ta det fra hukommelsen.

Det som skjedde, og hva som stod i media, og hva Pettersen sa.

Så ble Ørjan Løvdahl, som spilte for Stjernen i Fredrikstad, og var norsk landslagskaptein.

Han ble sendt hjem fra Albertville OL, hvor Norge var med, hvis jeg husker riktig.

Det stod i avisa, at det fordi han hadde vært på fylla.

Men Pettersen sa at det var fordi han hadde tatt med Anette Bøe, og tre andre damer på rommet.

Og hatt sex med dem.

Og Anette Bøe var kona til ishockeypresidenten.

Så ble han sendt hjem til Norge da, midt i OL.

Sånn var det, hvis jeg husker det riktig fra hukommelsen, det han Pettersen sa da.

Men jeg tar forbehold om det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter