Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. september 2008

Fler feil i psykolog-rapporten fra Larvik. (In Norwegian).

Det stod i psykolog-rapporten, fra Larvik, at det var sånn, at når jeg spiste pizza osv., på Bergeråsen, så var det bare fordi jeg måtte spise, og at det bare var en rutine, osv.

Men det er ikke sant.

De som kjenner meg, de vet at jeg har alltid vært veldig glad i pizza og cola og kylling og godteri og is og potetgull, og alt mulig.

Så det er så langt fra sannheten, som man kan komme, vil jeg si.

En annen ting som stod der, var at jeg hadde bodd alene før jeg dro til onkelen min.

Det er ikke sant.

Jeg bodde nesten et halvt år, på the Forge, i Sunderland.

Campuset, til University of Sunderland, og delte leilighet, med fra fire til syv andre studenter, fra Italia, Spania og Tyskland.

Og jeg har også vært i militæret, i infanteriet, et år.

Og jeg har bodd et år hos familien til halvbroren min, Axel, på Furuset, i 90/91.

Og jeg har bodd i kollektiv, på Ungbo, med en kamerat, Glenn og søstra mi, blant annet, fra 91 til 96.

Og jeg har bodd i England, hos mange vertsfamilier, i Brighton og Weymouth.

Og i Mandeville St., i Liverpool, så bodde jeg sammen med flere briter osv., selv om de kanskje ikke var helt sunne å ha som selskap alltid.

Og jeg har vært mye på ferie, hos muttern og søstra mi, og onkelen min i Vestby og Son, og hans familie.

Og søstra mi, og Cecilie, flytta jo opp til meg, et halvt år, det siste året jeg bodde på Bergeråsen.

Så det kan se ut som at jeg har bodd aleine, hele tida, etter at jeg flytta til fattern, på Berger, da jeg var ni år, fra rapporten til psykologen.

Men det er ikke riktig.

Jeg har bodd sammen med mange andre folk, på Furuset, i militæret, på Ellingsrudåsen, i Sunderland, og her i Liverpool.

Og også på Bergeråsen, og i Larvik.

Og i Brighton og Weymouth.

Så det er ikke riktig, hvis det er noen som tror det, at jeg alltid har bodd aleine, for det virka som, at de prøvde å få det til å se sånn ut, i den journalen.

Så jeg vil si, at de har klippet bort ti år av livet mitt, og forfalsket det, sånn at det ser ut som at jeg er en ned, som bare har bodd alene og studert data.

Men de tar ikke med fra militæret, heimeværnet, butikksjefjobben på Rimi, studiene i Sunderland, språkskole og ferier i Brighton og Weymouth osv.

Så jeg vil si, at den rapporten eller journalen, er skrevet for å bevisst villede, synes jeg det ser ut som.

Men hvordan folk tolker det, og hvem som har lest det.

Det vet jeg jo ikke noe om.

Men hva hvis politiet har lest det, og brukt meg som 'target-guy' mot mafia.

Og sagt at jeg er bare en nerd, så det er greit å gjøre det.

Og ikke gi Erik rettighetene hans.

Det skulle ikke forrundre meg om dem har gjort noe sånt.

Det var også en jente som forsvant fra Arvato, som jeg lurer på hva som skjedde med.

Som var veldig pen osv.

Jeg lurer om politiet har gjort noe snusk der og?

Hva vet jeg.

Jeg vet i hvertfall at politiet har tullet med mine rettigheter, og vært smart-asses, bare fra det jeg vet nå.

Men jeg vet jo ikke alt som har skjedd.

Men jeg stoler ikke på de for fem øre da.

Så hvorfor ingen av myndighetene vil gi meg mine rettigheter.

Det er en skandale mener jeg.

Og jeg skal ta alle de drittsekkene til retten, osv., hvis jeg får muligheten, og får rettighetene mine til slutt.

Så det får vi se.

Jeg er ikke så veldig fornøyd nå, for å si det sånn.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter