Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. september 2008

Problemer med Interpol. (In Norwegian).

Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK etc


Nå ringte jeg Interpol.

Jeg sendte de først en e-post, 30. august, fra websidene deres:

<a href="http://www.interpol.int/Public/contact.asp">
http://www.interpol.int/Public/contact.asp</a>

Men de har ikke svart, så jeg tenkte jeg kunne prøve å ringe.

Det står ikke noe telefonnummer, på Interpol sine sider.

Men britene, de har en veldig bra utenlands nummeropplysning.

De finner vel de fleste telefonnummer, i verden, ville jeg tippe.

Man må bare ringe 118 661.

Og telefonnummeret, til Interpol, i Lyon, er 0033 472 447 000.

Og da svarer de på fransk, 'Bon jour, Interpol', eller omvendt.

Jeg forklarte at jeg sendte en e-post i forrige uke, men at jeg ikke hadde fått svar.

Da spurte de hva det gjaldt, så sa jeg 'organised crime'.

Så ble jeg satt over til en annen fransk dame, som ble skikkelig stressa, og spurte hvordan jeg hadde fått telefonnummeret dit osv.

Jeg sa navnet mitt, og forklarte at jeg hadde problemer med at politiet i 'Norway', ikke ville gi meg hjelp.

Men hun skjønte ikke hva 'Norway' betydde, så jeg måtte si 'Norvege'.

Og jeg sa til og med 'Royal Uni', eller hva det heter på fransk, som de sier når det er Melodi Grand Prix, det betyr England, eller noe.

Men hun spurte hvor jeg ringte fra, Liverpool, og hva jeg jobbet som, self-employed.

Så ventet hun litt, og sa at jeg måtte ringe det samme nummeret på nytt, for jeg hadde blitt 'misdirected'.

Hun var nesten i sjokk, så jeg måtte prøve å roe henne ned, så jeg måtte svare veldig rolig og sakte, når jeg sa jeg jobbet som self-employed osv., ellers så hadde hun kanskje fått noe anfall, eller noe.

Så ringte jeg det samme nummeret på nytt, og da sa den samme første damen, tror jeg det var, sa at

'Interpol can't do anything, if the Police don't call', og 'Interpol just work with the Police'.

Jeg lurte på hvorfor vanlige folk kunne sende Interpol e-post da, fra deres webside, og jeg nevnte at jeg hadde blitt anbefalt, på et debattforum, å kontakte Interpol, men de bare avviste meg, siden jeg ikke ringte fra politiet.

Så sånn fungerer visst Interpol.

Så de er det nok ikke mye hjelp å ringe, hvis man er en vanlig person.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Av johncons (idag kl 14:22)




http://forum.aftonbladet.se/message.jspa?messageID=997715

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter