Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. oktober 2008

E-mail to the Home Office.




Google Mail - Document14










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Document14











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Oct 24, 2008 at 4:47 PM




To:
public.enquiries@homeoffice.gsi.gov.uk






Hi,



I'm just trying to send this e-mail again, to the e-mail address on

your website, since I haven't

recieved an answer yet, from the e-mail address that was used to send

me your last letter.



Yours sincerely,



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Oct 15, 2008 at 9:37 AM

Subject: Re: Document14

To: CTS Public enquiry account 1 <PUBLICENQ1@homeoffice.gsi.gov.uk>





To Mr. Kevin Allen/Reference:  T20645/8



Thank you for your letter, that I recieved today.



You write that I'm unhappy with the IPCC investigation.



But no, this is not why I wrote you.



I'm unhappy with that the IPCC aren't answering my e-mails at all.



So they aren't communitaction.



So we can't get to communicate about any investigation.



So who should one contact, if the IPCC, aren't answering their

phone-calls and e-mails?



Yours sincerely,



Erik Ribsskog



On Wed, Oct 15, 2008 at 9:15 AM, CTS Public enquiry account 1

<PUBLICENQ1@homeoffice.gsi.gov.uk> wrote:

> Please see attached response.

>

> **********************************************************************

> This email and any files transmitted with it are private and intended

> solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.

> If you have received this email in error please return it to the address

> it came from telling them it is not for you and then delete it from your

> system.

>

> This email message has been swept for computer viruses.

>

> **********************************************************************

>

> The original of this email was scanned for viruses by the Government Secure

> Intranet virus scanning service supplied by Cable&Wireless in partnership

> with MessageLabs. (CCTM Certificate Number 2007/11/0032.) On leaving the GSi

> this email was certified virus free.

> Communications via the GSi may be automatically logged, monitored and/or

> recorded for legal purposes.

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter