Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 17. oktober 2008

E-post til politiet i Drammen. (In Norwegian).




Google Mail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av telefonsjikane.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av telefonsjikane.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Oct 17, 2008 at 10:29 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,



her en oppdatering angående telefonsjikane fra faren min, siden den

forrige e-posten angående dette:



(Tidspunktene er engelsk tid).



Tirsdag 7.10, kl. 20.16, fra fasttelefon 32826889.



Torsdag 9.10, kl. 23.20, fra mobil 97662816



Torsdag 9.10, kl. 23.17, fra fasttelefon



Torsdag 16.10, kl. 19.50, fra fasttelefon.



Torsdag 16.10., kl. 19.52, fra fasttelefon.



Torsdag 16.10, kl. 21.02, fra fasttelefon.



Torsdag 16.10, kl. 21.26, fra fasttelefon.



Fredag 17.10, kl. 22.06, fra fasttelefon (Se også vedlagt bilde).



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/10/7

Subject: Fwd: Anmeldelse av telefonsjikane.

To: post.sondre.buskerud@politiet.no





Hei,



her er en ny oppdatering, angående uønsket ringing, siden anmeldelsen

av faren min for telefonterror,

23. september og siden den forrige oppdateringen om dette, fra 26. september:



Uønsket ringing, siden 26. september:



Torsdag 3/10, kl. 23.21.

Søndag 6/10, kl. 22.31.

Mandag 7/10, kl. 18.13.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







---------- Forwarded message ----------

From: Helle Grimsrud Nielsen <helle.g.nielsen@politiet.no>

Date: Fri, Sep 26, 2008 at 6:36 AM

Subject: SV: Anmeldelse av telefonsjikane.

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





E-posten er mottatt og videresendt Retts- og påtaleenheten.



Ved en evt. Henvendelse til oss bes De om å benytte følgende e-post

adr.: post.sondre.buskerud@politiet.no





Mvh SØNDRE BUSKERUD POLITIDISTRIKT

 E-post adr.: post.sondre.buskerud@politiet.no

 Helle G Nielsen

 arkivleder





DSC01001.JPG
42K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter