Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. oktober 2008

Frankrike. (In Norwegian).



http://www.dagbladet.no/dinside/2008/09/26/548237.html



Ja, nå spiste jeg ganske bra middag i går, som man kunne se i en av de forrige e-postene.

Så da begynte jeg å tenke litt.

Det er mulig at noe av den middagen også har klart å komme fram til hjernen, eller noe, det er mulig.

Noe sånt.

Jeg var jo i den katolske katedralen i Liverpool i går, og når jeg tenkte på det, så tenkte jeg på, at jeg bodde jo i Paris, i nesten et par måneder, på hotell, i 2005.

Da prøvde jeg å finne ut hvor jeg kunne dra, etter at jeg hørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, og etter at studiene gikk skeis i Sunderland.

Og jeg kunne jo ikke bare sitte inne på hotellet, hele dagen, så jeg gikk litt rundt i Paris, og så på Napoleons grav i invaliderdomen, og jeg var og kikket i Notre Dame et par ganger, i løpet av de to månedene, og jeg så på Bastillen der, selv om festningen de stormet var borte, kjedelig nok, så hadde de bygget opera, eller noe, i stedet.

Sånne ting.

Jeg var vel også innom Notre Dame, da jeg var med STS Språkreiser til Brighton, med helgetur til Paris, i 1985 forresten.

Og også i Eifeltårent og Louvre, og den høyden ikke langt fra hotellet, hvor det er en kirke og man kan se ut over byen osv.

Men jeg gikk og så litt langs Seinen, og var en par ganger på byen på en irsk pub, som lå ikke langt fra det stedet, hvor cabaret, Moulin Rouge, men der var jeg ikke, jeg prøvde å spare litt penger, for det var dyrt å bo på hotell hele tida.

Men jeg gikk og trente en gang i Paris.

Og jeg fikk ikke vaska klær, selv om jeg kanskje kunne ha spurt på hotellet.

Men jeg var litt anspent, pga. det her mafia-greiene, som jeg ikke forstod hva var osv.

Men Paris var grei by, synes jeg.

I begynnelsen så kunne jeg bare si 'merci' og 'oui', som betyr takk og ja.

Og da fikk jeg noen rare kaker og kaffe, på McDonalds, første dagen.

Men men.

Men etterhvert så lærte jeg å si sandwich avec jambon et fromage si voul plait, eller hvordan det skrives.

Som betyr baguett med ost og skinke.

Men men.

Og hva vann heter og flere sånne ting.

Men men.

Men jeg tenkte på Frankrike da.

Der har de jo ganske nylig fått ny president.

Og det var i nyhetene, at Frankrike nå har blitt vanlig medlem av Nato.

Frankrike var jo i gamle dager, ikke vanlig medlem av Nato, men sånn halvveis medlem, og kalte Nato for 'Otan'.

Jeg lurer på om dette var Frankrikes måte, å si fra at noe var galt med Nato.

At Nato er sionismens og den jødiske verdenskonspirasjonen og New World Orders apparat for å oppnå verdensherredømme.

Dette er ganske heavy greier så jeg får ta en pause her.

Vi husker jo også at amerikanerne, etter 11. september, mislikte Frankrikes holdning, som vel i ettertid, på sies å ha vært mer fornuftig, enn å starte krig i Irak og Afganistan osv., som vel ikke var så velbegrunnet, men som kanskje passet inn i NWO's agenda, siden disse landene ikke var under plutokratenes, de 12 familiene som kontrollerer verden, sin kontroll.

Så amerikanerne sluttet å si 'french fries', men sa istedet 'freedom fries', for pommes frites.

Men nå, med den ny presidenten, og frankrikes fulle medlemskap i Nato, så er nok Frankrike med i New World Order også, som et av de siste landene i Europa og Verden, vil jeg tippe.

Man ser at pengene kommer inn nå, fra de 12 rike familiene antagelig, Rotchilds og Rockefeller osv., de 12 jødiske familiene, som kontrollerer verden, som det sies.

Og som også har Bilderbeger-group, som en slags verdensregjering, hvor Jens Stoltenberg og Siv Jensen er medlem.

Så hvis Stoltenberg må gå av etter stortingsvalget neste år, så sitter Siv Jensen antagelig i den nye regjeringen.

Og Erna Solberg, har tynnet ut øyabryna sine, som en h*re omtrent, så jeg på bilde i avisa nå.

Så det spørrs om ikke hu er under NWO/Illuminati kontroll også.

Og den skjulte agendaen til NWO/Illuminati, er en krig mot Norden, mistenker jeg, som jeg har skrevet om i går på bloggen, blant annet.

Se på andre verdenskrig.

Hvor mange innbyggere kan Norge ha hatt i 1940?

3 millioner?

Hvor mange tyske soldater var det i Norge?

400.000, eller noe?

En for hver åttende nordmann omtrent.

Og etter krigen, så fortsetter det, med rasjonering, i årevis, etter krigen.

Og man plagde tyskerjentene, og satte de i leire osv.

Det var vel gutta fra skauen, som arresterte dem.

Titusener av politistyrker, eller 'politistyrker', dukket opp fra over grensa til Sverige.

Og arresterte disse tyskerjentene kanskje.

Hva vet jeg.

Hvorfor ønsket tyskerne å binde så mange folk i Norge?

Bare pga. jernmalmen fra Kiruna osv.

Jeg synes det hørtes rart ut.

Jeg tror det må ha vært noe rart med 2. verdenskrig også.

At den var del av noe NWO opplegg.

Og den amerikanske krigsherren Eisenhower, var det vel, tilbydde også Norge, til Stalin.

Stod det i avisa.

Ja, nå mista jeg litt tråen her.

Det var vel Frankrike jeg skulle skrive om.

Jo, Frankrike og Paris, det har ikke så mange moderne bygg, og moderne arkitektur, som andre byer, la jeg merke til, da toget fra Berlin, rulla inn i Paris.

Paris så kanskje mye ut som London eller Frankfurt kanskje så ut som, for 50 år siden.

Det er kanskje et tegn, på at Rockefeller og de andre 12 familiene som styrer verden.

'Den jødiske verdenskonspirasjon' osv.

At de har holdt seg unna Frankrike og Paris.

Vi så jo at Rockefeller bygde den kjente skyskraperen i New York, hva heter den da, Empire State Building, eller noe.

Imperie-bygning ja.

Det var kanskje New World Order imperiet det da.

Hva vet jeg.

Men men.

Man ser det, f.eks. i London, at her har nye rare bygninger dukket opp.

Den der gurkien, eller hva den heter.



Så om sånne rare bygninger, har noe med New World Order, å gjøre.

Liverpool har også noen sånne rare bygninger.

Dog ikke fullt så rare:



Liverpool har jo fått veldig mange nye bygninger, de to siste årene.

Jeg lurer på om det betyr at New World Order, og Illuminati, og krigen mot blonde folk, har gjort sitt inntog.

Noe sånt.

Mer da.

Jo man så jo at han nye franske presidenten, bytta ut kona si, og fikk en ny, som hadde vært med på nakenbilde osv., altså ei hore mer eller mindre da.

Så om det er noe mafia-greier forbundet med det her NWO/Illuminati-greiene.

Noe sånt.

Ja, nå har jeg sikkert glemt noe poenger, men jeg kan vel ikke sitte å skrive hele dagen heller, så jeg får prøve å ta en pause.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Nå tenkte jeg på noe mer her.

Cunard Building, hvor Arvatos Microsoft Scandinavian Produkt Activation, holdt til i.

Den bygningen, er jo nesten som en skyskraper.

Den er like stor som en katedral.

Nå har ikke jeg sett noen ordentlige skyskrapere, på nært hold.

Men jeg vet ikke om the Cunard Building, er som f.eks. Empire State Building.

Bare at the Cunard Building, bare er 8-9 etasjer høy, eller noe.

Noe sånt.

Jeg husker når vi skulle ha møte, Senior Team-leader Tippins, Rushby fra HR, og Baines, team-leader fra Bon-Prix, etter at Baines hadde mobba meg, ved å følge etter meg hjem fra jobben, og angrepet meg, for å ha stålet hodetelefoner, direkte, på en uhølig måte, enda jeg ikke hadde gjort noe galt, og enda han ikke var min team-leader, men leder på en annen avdeling.

Hvis han trodde jeg gjorde noe galt, så burde han tatt det med team-leaderen på Microsoft-kampanjen, hvor jeg jobbet, og ikke med meg.

Han burde ha fulgt ordre-veien, som det vel heter.

For han var ikke min sjef, selv om han var sjef på Bon Prix.

Da var han sjef for de som jobbet på Bon Prix, men ikke for de som jobbet på Microsoft.

Bare for å forklare det enkelt.

Men Baines forstod visst ikke dette.

Eller lot som at han ikke forstod det.

Og det var også flere episoder.

Møte om disse problemene, med de nevnte personene som deltok.

For min team-leader, Line Slettvold, som var min line-manager, hun ville ikke være med på møte, så da synes ikke jeg at jeg kunne tvinge henne.

Hun var litt vanskelig å komme på bølgelengde med, og var vel mer nerd enn en som var flink med mennesker, var mitt inntrykk i hvertfall.

Og hun løy også hele tida, så jeg visste ikke hvor jeg hadde henne uansett så.

Men men.

Men dette møte, ble holdt i third floor, eller noe.

Enda Arvato leide, i first floor og fourt floor.

Andre og femte etasje.

Og næringslivet i Liverpool, har ikke alltid gått like bra.

Så mye av the Cunard Building, står vel ganske tom.

Det var nok ikke så mye aktivitet, i second floor og third floor, f.eks.

Så hva som kan ha foregått, når de dro unge, pene jenter, til sånne møterom, det vet jeg ikke.

Men Arvato hadde altså flust med rom, i first floor, og fourt floor, i det skyskraper/katedral-lignende bygget, Cunard Building.

Men alikevel, så skulle møte vårt være i second eller third floor, i et møterom der, hvor jeg ikke så noen andre folk.

Så det synes jeg var litt rart.

Team-leader Marianne dukket opp gråtende, etter et slikt møte, rundt jul 2005, med Tippins, mener jeg å huske at hun sa det var, om forlengelse av 3 måneders vikariat, for team-leader.

Kanskje hun ble voldtatt i møte, eller noe annet sted, og at det var derfor hun gråt.

Hvis hun måte bli vanlig medarbeider, etter å ha vært Team-leader, så dummet hun seg vel ut.

Så kanskje hun gikk med på å bli hore, eller ble truet til det, for noen der., for å få lov å jobbe som TL, de resterende månedene, før hun dro tilbake til Norge?

For hun sa rundt jul 2005, at hun ikke fikk lov å fortsett som team-leader.

Men hun fortsatte likevel, frem til ca. juni 2006.

Og noen ganger, rundt mars-april 2006, var det kanskje, så så jeg at hun gikk med sånne små trippende skritt.

Som om hun hadde vondt når hun gikk.

Når hun kom på jobb.

Så om hun ble voldtatt av noe mob, eller Illuminati var det vel antagelig, på jobb.

Det ville jeg ikke funnet usannsynlig.

Kanskje det var derfor de utlyste en sånn stilling igjen, etter at Marianne slutta.

Da hadde vi jo to team-leadere.

Kanskje de ville ha hun Emelie Wallin, fra Sverige, inn i samme fella?

Men, da hadde jo jeg flytta til denne leiligheten, som jeg postet bilder fra, på bloggen, i går.

Og da trengte jeg jo mer penger, for jeg pleide å bo i et 'shared house', et bokollektiv, i Walton.

Og det kosta bare £240 i måneden.

Men denne leiligheten, koster £520 i måneden.

Så da søkte jeg på team-leader, for da ville jeg fått omtrent £100 mer i måneden, mener jeg Marianne nevnte.

Altså ikke så mye, men jeg sleit skikkelig med å betale regningene, da jeg jobbet på Arvato.

For jeg fikk utbetalt ca. £800 i måneden kanskje.

Noe sånt.

Og jeg hadde jo strøm og vann og mange andre regninger, enn husleie.

Så jeg kjøpte ikke lunch, i butikk.

F.eks ferdigsmurt sandwich, som er vanlig her.

Men jeg gikk 10 minutter hjem, i lunchen, og tok ut brødskiver fra frysern.

Og tinte dem i brødristeren.

Og tok på peanøttsmør.

Og så stressa jeg i ti minutter, for å komme tilbake til jobben, på 40 minutter, som pausen da ikke fikk lov å være et minutt lengre enn, plutselig, fordi de pluteslig ble så firkanta.

Jeg prøvde å forklare, at jeg dro hjem osv., men de var like firkanta som Hitler ville ha vært, kan jeg tenke meg.

Bare for å ta et eksempel.

Så da måtte jeg stresse i lunchen også.

Så hele dagen ble bare stress da.

For jeg ble sendt så mange danske samtaler, som de maste om at jeg måtte ta like bra som norske, så jeg sleit veldig.

Og jeg måtte jobbe på fridagene, for å få råd til å betale regningene.

Så da jeg skulle ha ferie, i desember, så var jeg veldig utslitt, etter flere måneders stress og mas.

Jeg tok jo opp problemene med Managing Director, og han ville ikke la meg jobbe der lengre, pga. min egen sikkerhet, sa han.

Jeg prøvde å nekte, men ble sendt hjem.

Så ble jeg konstruktivt oppsagt.

Men men.

Men jeg ble jo tilbudt en datajobb, av Rushby og team-leader Steinsland, da jeg leverte team-leader søknaden, den siste dagen før fristen, 30. juni vel, i 2006.

Emelie sa at hun ikke hadde søkt, men kanskje hun jugde.

Eller kanskje hun forrandret mening.

Det er mulig.

Noe sånt.

Men jeg hadde jo søkt team-leader, så jeg synes det var mer ryddig å ta ferdig den søknadsprosessen, før jeg søkte den ledige datajobben.

Jeg hadde jo erfaring med ledelse, fra Norge.

Så de kunne vel nesten ikke droppe å la meg bli team-leader, siden jeg hadde en bra søknad.

Og heller la Emelie Wallin, havne i den samme fella som Marianne.

Og så gjøre henne til hore, etter tre måneder, etter å ha truet med å gjøre henne til en vanlig medarbeider igjen.

Så derfor begynte de å mobbe meg, hele tida, på jobben, som jeg har forklart om i Arvato-filene, på Scribd.

For at jeg skulle slutte.

Steinsland mobba meg hele tida.

Hun er nok noe mob/illuminati, eller lignende.

Men jeg hadde jo ikke noen familie eller noe, som jeg kunne stole på.

Og heller ikke venner.

Og politiet i Norge og England, de bare tullet med meg.

Så jeg var avhengig av jobben.

Så jeg startet heller å ta opp mobbingen i møter osv.

For å prøve å løse problemene.

For jeg var jo bekymret for familien min i Norge, om de var under kontroll av noe mafia.

Så jeg ga meg ikke så lett, når det gjaldt å miste den eneste sikkerheten jeg hadde, som var jobben min, og de ca. £800 i måneden.

Som jeg trengte, for å fortsett kampen, for å få rettighetene min, altså vite hva som skjedde, fra Kripos og andre myndigheter.

Så, siste dagen hun Emelie jobba.

Så satt hun på team-leader plassen.

Så om de gjorde henne til team-leader, enda jeg nettopp hadde søkt.

Det synes jeg at jeg hørte at Line sa til Emelie.

At Steinsland, skulle ha permisjon i februar eller mars, i 2007, fødselspermisjon, så de trengte en team-leader.

Jeg hadde jo søkt.

Og hadde ti år erfaring, med ledelse, blandt annet som butikksjef, fra Rimi i Oslo.

Men meg ville de ikke gi noe tre måneders vikariat.

Jeg spurte Line i møte samme dag, om det her.

Men hun bare dekket over det, med å si at hun og Emelie bare hadde prata om noe venninne-greier.

Jeg hadde jo flere eksempler fra før, på at Line jugde til meg.

Det er filer om dette på Scribd.

Så jeg tenkte, at jeg kunne jo spørre Emelie, om jeg hadde hørt riktig.

Men hun svarte ikke i det hele tatt.

Dette var etter at Line hadde gått hjem.

Men da satt Emelie, på team-leader plassen.

Så om de hadde avtalt at hun skulle ha team-leader opplæring f.eks.

Men ikke sa fra til meg.

Men det skal jo være åpenhet, på slike arbeidsplasser.

Så de kunne jo ikke drive med noe sånn venninne-tisking, på jobben.

I hvertfall ikke om ting som hadde med jobben.

For alle har krav på å ha klarhet i, hvem som har hvilken funksjon osv., i firmaet, eller avdelingen, som man jobber.

Var f.eks. hun Emelie sjefen eller kollegaen min, den dagen, siden hun satt på team-leader plass, og hadde på noe team-leader skjerm osv.

Da hadde vel jeg rett til å vite det, om hun var sjef eller vanlig medarbeider.

For å unngå misforståelser.

Sånn var det også med han svensk/irske Michael, eller hvor han var fra, og som hadde et vanskelige etternavnet, så jeg skriver ikke det.

Han oppførte seg jo som en sjef der, ved at han ga meg skjema for å skrive opp arbeidstid osv., på slutten av dagen.

Uansett om jeg hadde skrevet på skjema, eller ikke.

Og uansett om jeg flere ganger tidligere, hadde fortalt han, at jeg klarte å huske det selv, og at han ikke trengte å gi meg skjema, på slutten av dagen.

Men da spurte jeg Lill, som var en tidligere team-leader der, om Michael, var sjef eller vanlig medarbeider.

Han var vanlig medarbeider, kom det fram da.

Men når jeg spørr om det samme, bare med en litt annen ordlyd, til Line og Emelie, da fikk jeg ikke noe svar.

Bare noe intetsigende svar fra Line, og ikke et ord til svar, fra Emelie.

Hun Emelie, var jo ganske ung, uten at jeg vet nøyaktig hvor ung.

Så jeg snakket ikke mer til henne den dagen da, i tilfelle hun ble redd for meg, at det var derfor hun ikke svarte, om hun var team-leader, eller ikke.

Og det var siste dagen, som hun jobba der.

Men hun var jo veldig pen jente, så da hun ikke dukka opp på jobb, så ble jeg bekymra, for om hun kunne vært kidnappa av noe mob el.

Noen ringte og sa til Line at hvis noen lurte på hvorfor hun Emelie var syk, så måtte vi ringe Emelie, å spørre.

Dette sa Line, til hele kampanjen.

Men jeg hadde ikke telefonnummeret, så jeg kunne ikke ringe.

Men jeg sa fra til Line, en drøy uke seinere, om det gikk bra med Emelie, siden hun ikke kom tilbake på jobb.

Jeg ble jo tullet med av politiet i både Norge og England.

Og jeg har jo publisert den journalen (som var forfalsket), fra psykiatrien i Vestfold, hvor hun litt dumme, tror jeg at jeg tørr å si, tyske psykologen, som skrev at jeg var 24 år, og ikke 34, og ga meg medisiner, mot paranoia og schizofreni.

Som jeg ikke tok da, for jeg trodde ikke det var noe galt med meg.

Hvis jeg sa til hun, etter råd fra onkelen min, som var urolig, at jeg hadde hørt at jeg var forfulgt av 'mafian', så trodde hun jeg var paranoid, siden det ikke står noe i avisene i Norge, om at det er noe mafia i Norge.

Men men.

Så jeg var redd for, at hvis jeg kontaktet politiet i England, eller Norge, og sa at Emelie på jobben, kanskje var borført, siden hun var sykmeldt.

Så ville bare politiet sagt at jeg var sinnsyk, og aldri hørt på meg igjen senere.

Så jeg skjønte at jeg trengte dokumenter, sånn at det ikke var noen tvil.

Så derfor startet jeg den arbeidssaken.

Eller jeg holdt allerede på med den, siden jeg ble som jeg skrev, mobbet av Steinsland, med flere, særlig etter at jeg søkte team-leader, i juni.

Og dette var i oktober.

Og da hadde jeg ikke fått noe tilbakemelding på team-leader søknaden.

Så jeg var litt anspent pga. dette.

Men men.

Så jeg var jo utslitt, pga. all overtiden, og stresset i lunchen, og alle de danske samtalene, og all mobbingen fra Steinsland og Baines osv.

Men, jeg prøvde å kjappe meg med arbeidssaken, enclosure 7, på scribd.

For jeg hadde tenkt å ringe avisene om, at de brukte reinforcement, som Steinsland hadde fortalt meg, på Microsoft-aktiveringa, for det var ment for å dressere hunder, hadde jeg lest.

Og andre problemer.

Da kunne jeg prøve å få lys på problemene i firma, og da ville det også gi lys på situasjonen med Emelie Wallin, uansett om det var noe galt her, eller ikke.

Tenkte jeg.

Så jeg tenkte at det smarteste jeg kunne gjøre, i den situasjonen, var å gå videre med den arbeids-saken, for politiet bare tullet med meg, jeg hadde vært der mange ganger, og de ga meg ikke noe hjelp.

Så overtrakk jeg kontoen, i Nordea, med £800, eller noe.

Så da fikk jeg litt pusterom økonomisk.

For jeg var bekymret for hun Wallin, hun var så lenge borte fra jobb.

Så jeg bestemte meg for, at nå fikk jeg heller overtrekke kontoen, og heller bruke fridagene, på den arbeidssaken, enn å jobbe overtid, sånn at jeg kom noen vei.

Så fulgte Baines etter meg hjem fra jobb.

Så tok jeg taxi til politiet, for pengene jeg overtrakk, og rapporterte dette.

Logførte dette.

Så begynte senior team-leader Tippins, å juge, og si at det ikke var noen team-leader med navn Baines, i Arvato, enda Slettvold, allerede hadde fortalt meg at hans navn var Baines.

Så da rapporterte jeg Tippins også, til politiet.

Og også Rushby, fra HR, for de prøvde å hjelpe Baines, å dekke over de episodene jeg tok opp, hvor han mobbet.

På dette nevnte møte, i second floor, eller third floor, i the Cunard Building.

Så ringte politiet om kvelden, og ba meg ta det med Managing Director.

Jeg tok det med pressen også, for sikkerhets skyld.

Og jeg holder på med den saken ennå, snart to år senere.

For å prøve å få lys på firma, og problemene der.

Også det problemet, at det virka som at nordiske damer ble brukt som horer der.

Og de problemene med at lederne der læres opp til å bruke forsterkning, som er en psykologisk straffe/dressur-metode, må man vel si.

Dette er alvorlig nok i seg selv.

Synes jeg etter å ha jobbet med ledelse i ti år, i Rimi i Norge, og etter å ha hatt ledelse og organisasjon, som fag, på videregående og høyskole, i Norge.

Og det var også masse andre problemer i organisasjonen der, som jeg syntes var alvorlige.

Se Scribd.

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Og jeg ble konstruktivt oppsagt, og presset til å jobbe så hardt, at jeg omtrent jobbet meg i hjel.

Og noen ganger, ikke klarte å prate vanlig på telefonen.

Men pratet veldig sakte, pga. at jeg hadde tatt for mange telefoner.

Så om det var planen deres, at jeg skulle jobbe meg ihjel, eller noe.

Jeg har ikke kommet til meg selv igjen, etter de månedene med slavedrift der, må jeg vel kalle det, i 2006, før nå de siste ukene.

Og det er jo to år siden nå.

Så da var jeg rimelig nedkjørt, da jeg ble permitert med lønn, før jeg ble konstruktivt oppsagt, fra Arvato.

Så det kan man nesten kalle drapsforsøk vil jeg si.

Så sånn var det.

Og noe annet.

De hadde også en sånn nesten hemmelig, eller i hvertfall skjult, nødutgang, som var inne i konstruksjonen av bygget omtrent, i the Cunard Building.

Branntrapp, het det kanskje.

Der gikk vi ved en brannøvelse.

Så det er mye rom og gjemte værelser, eller i hvertall mange rom i en sånn bygning.

Det var jo som en stor katedral, eller en liten skyskraper.

Så der kan det nok foregå mye rart, i sånne store bygninger.

For det er jo nesten som en by, en sånn bygning.

I hvertfall som en landsby.

La oss si at 300 personer kunne jobbe på Arvato, i first floor, samtidig da.

I hvertfall 200.

Noe sånt.

Og det var vel ikke fullt halve first floor.

Uten at jeg skal si det for sikkert.

Kanskje det var halve first floor.

Men si at 400 personer kunne jobbe i hver etasje da.

Eller 300.

Noe sånt.

Og så var det kanskje 9 etasjer da.

Det var jo kjeller og.

9 ganger 350 personer, på jobb samtidig.

Hvis hele bygget hadde vært fullt utleid.

Det er ihvertfall mulig, selv om det nok ikke jobbet så mange der.

Men det blir jo over 3000 folk.

Hjemkommunen min, i Norge, Svelvik.

Svelvik hadde 5000 innbyggere.

Men i et sånnt bygg, som the Cunard Building, så er det jo egne vakter osv.

Politiet og andre, de kan jo ikke se hva som foregår.

Ingen vanlige folk, lusker rundt der, for å se hva som skjer.

Og i skyskrapere, som i USA osv., der må det jo være enda mer folk på jobb osv.

Jeg tror kanskje ikke det var 3000 folk på jobb samtidig, i the Cunard Building.

Men kanskje 1000, kunne det vel vært.

Vanskelig å si.

Men mye stod også tomt der.

Så om det jobbet 500 eller 1000 der da, men at det kunne ha jobbet 3000 der da.

Noe sånt.

Så der var det nok mye krinker og kroker, og møterom, som det kunne skje mye rart i, i de forskjellige etasjene.

Hun Emelie Wallin, hun dukket jo opp gråtende, i heisen, i en sånn litt 'ubebodd' etasje, en gang.

Da kanskje hun hadde blitt brukt som hore, i et sånt 'øde' møterom, eller noe.

Hva vet jeg.

Her er det i hvertfall noe galt som har foregått.

Hva skulle Wallin gjøre, gråtende, i second floor, eller third floor.

Når disse var 'øde', og Arvato holdt til i first floor og fourth floor.

Jeg måtte hente noe greier i fourth floor, før jeg dro hjem for å spise lunch.

Fordi Microsoft-aktiveringa, bytta plass, mellom first floor og forth floor osv., kanskje ti ganger, på en måneds tid, sommeren 2006.

Så jeg hadde noe papirer eller noe, som jeg henta, på den forrige plassen vår, i fourth floor, før jeg dro på lunch.

Kanskje noe til en sånn 'service-level konkurranse', som Steinsland underlig nok, sa jeg skulle organisere.

Jeg tenkte det kunne være noe i forbindelse med team-leader utanning, på forskudd, siden jeg hadde søkt, så jeg gjorde som hun sa, selv om det virka for meg, som klart å være en team-leader oppgave.

Men jeg var vanlig medarbeider, som ble satt av Steinsland, til å gjøre en team-leader arbeidsoppgave da.

Jeg prøvde å lære mer om firma, siden jeg regna med jeg stod sterkt, til å bli team-leader, så jeg synes det var greit, å bli litt innblandet i driften av kampanjen.

Noe lignende var det i Rimi, da jeg ble leder der, så gikk det veldig gradvist, og ganske smått.

Jeg fikk først litt ansvar, og så litt mer og mer osv.

Men men.

Så jeg vil gjerne advare litt mot sånne store, uoversiktelige bygninger, som the Cunard Building.

For her er det ikke lett for byen, å vite hva som foregår.

Som man kunne klart, vil jeg gjette, hvis en avdeling var i en vanlig bygning, eller hus.

Og folk måtte gått ut av bygningen, for å spise, for eksempel.

Sånne ting.

Ikke sånn, at man gikk på jobb klokken 7, og ble i bygget hele dagen, til man gikk hjem kl 17.

Da er det vel bedre å ha mindre bygninger, sånn at det blir litt mer gjennomsiktig, hva som foregår.

Vil jeg tippe.

Så litt varsko mot sånne bygninger, som the Cunard Buiding.

Og også sånne bygg, som den pyramiden, som er planlagt bygget, i Paris.

Hvis bygget har egne vaktfolk osv., som en slags erstatning for politi, så kan de være både værre og bedre enn politiet, vil jeg tippe.

Men det virker som at en vanlig leietager, vil være sårbar, i en sånn bosituasjon, hvis noen bygger et nettverk, av naboer osv., så kanskje man blir der resten av livet.

Er det derfor det er edderkopper, i Liverpool hele tida nå. (Se 'spider' tag).

Fordi noen skal forklare folk om at noen bygger nettverk, eller nett, og prøver å fange de pene, unge damene, og andre, i dem?

Hva vet jeg.

Noe rart er det nok, vil jeg tippe.

Så sånn er vel det, får man regne med.

Så får jeg ta en pause her, for det er vel grenser for hvor mye energi jeg fikk av den middagen fra i går.

Men jeg tror sånn rødt kjøtt, som er i biff og kjøttdeig osv., blir litt dårlig behandlet for tiden, at man sier det usunt osv. Men jeg tror det er mer energi, i sånt rødt oksekjøtt f.eks., enn kanskje i kylling f.eks.

Uten at jeg skal si det for sikkert.

Men jeg lurer i hvertfall.

Og det har man vel lov å gjøre, får jeg håpe.

Vi får se.

PS 2.

Nå skrev jeg tekstmelding til hun Marianne Høkås, som var team-leader, på Microsoft-aktiveringa, i 2005 og 2006.

Om hun ble misbrukt, av han Aidan Tippins, eller noen andre, på det møterommet i second floor, da hun gråt etter møte.

Også fordi, at hun Sarah Rushby, hun gikk med så små skritt, ut av møterommet, etter at møtet var ferdig, og Baines og Tippins, hadde gått.

Da jeg hadde klagemøte mot Baines, høsten 2006.

Om hun herma etter måten, som hun Marianne, hadde gått på, når hun kom på jobb, noen ganger, som jeg la merke til, våren 2006, for da gikk hun med så korte skritt.

Om hun Rushby, skulle herme etter hun Marianne.

Som en slags mafia/mob vits?

Noe sånt, lurer jeg.

PS 3.

Nå fikk jeg tekstmelding fra hun Marianne.

Og hun skriver at hverken hun, eller noen av de andre jentene som jobbet der, ble misbrukt i det hele tatt.

Hvordan hun nå kan vite det.

Men men.

Så jeg måtte love, at jeg skulle slette alt om det her, så fort som den saken mot Arvato/Microsoft var ferdig.

Så sånn var det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter