Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. oktober 2008

Mer om 'mafian' osv., fra spillegal-forumet. (In Norwegian).

Quote:Originally Posted by Elusive Taco
Har de noensinne sett eller hørt noe til denne, "mafian" siden? Direkte mener jeg.

Og hvem var det som fortalte deg at du skulle "tas" første gangen?.

Med Vennlig hillsen

Taco

Hei,

ja jeg har sett at folk har skrevet om den her 'mafian', på avisenes debattforum osv.

Jeg skrev en tråd på Veggavisen, om det her, i fjor.

Jeg skal se om jeg finner link til den.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Veggavisen, har visst fått nytt design, og heter Origo Veggavisen nå.

Så de gamle trådene er kanskje slettet.

Men jeg hadde tatt en back-up på bloggen min, fant jeg ut, og den tråden leste jeg såvidt gjennom nå.

Og da har jeg hørt om den her 'mafian', i hvertfall ved fem anledninger, så jeg, da jeg leste såvidt gjennom den her tråden, som jeg skrev på Veggavisen, i fjor:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/10/tittel-p-tema-forfulgt-av-mafia_13.html

PS 2.

Det var ingen som sa at jeg skulle 'tas' av mafian.

Jeg overhørte noen kunder på Rimi Bjørndal, som sa at jeg var forfulgt av 'mafian også'.

Så om jeg hadde noe muslimsk mafia etter meg, og også en annen mafia.

Noe sånt.

Så man må passe seg litt for å jobbe på Rimi i Oslo osv., det er helt sikkert.

Så sånn er det.


http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=419949#post419949

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter