Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 21. oktober 2008

Sitemeter: Statoil Data er også på bloggen. (In Norwegian).






johncons - http://www.johncons-mirror.blogspot.com/



















































































sitemeter

























  |    |  









 
 










































































































































 
johncons
By Referrals > Visit Detail
Visit 72
  [<<]  [>>]
Domain Name  (Unknown) 
IP Address 143.97.2.# (Statoil DATA, Stavanger)
ISP Statoil DATA, Stavanger
Location 
Continent : Europe
Country : Norway  (Facts)
State/Region : Rogaland
City : Stavanger
Lat/Long : 58.9667, 5.75 (Map)
Language Norwegian
no
Operating System Microsoft WinXP
Browser Internet Explorer 6.0
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1)
Javascript version 1.3
Monitor 
Resolution : 1280 x 1024
Color Depth : 32 bits
Time of Visit Oct 20 2008 11:28:59 pm
Last Page View Oct 20 2008 11:31:00 pm
Visit Length 2 minutes 1 second
Page Views 2
Referring URLhttp://independenceltd.blogspot.com/
Visit Entry Page http://johncons-mirror.blogspot.com/
Visit Exit Page http://johncons-mirror.blogspot.com/
Out Click https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgM0e2MqhDjC0JC9sjNgEyB2_hjMgxylH1YD-Y3aMFiaEKnoX3csY_cEnHOtJmut-yISd_A1ceirQcY8orUJz83YLK57fATitSEH5lbNcvnGuLQkJON7Db-b-95ra28-TkVr1XrZPNQRcJv/s320/statcounter sliter.JPG
http://4.bp.blogspot...atcounter sliter.JPG
Time Zone UTC+1:00
Visitor's Time Oct 21 2008 12:28:59 am
Visit Number 72
 





























 
Navigation
Trends

 
Location
Tracking

 
Visitor
Tracking

 
Web
Browsers



[Help]

         

 














©2007 Site Meter   

  (0.07 s 03)
 

Privacy Statement   
Contact










Site Meter
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter