Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. oktober 2008

Stortinget har opptrådt uryddig i Saera Khan-saken, er min mening. (In Norwegian).

johncons, 38 år, Idag 00:08
Stortinget har opptrådt uryddig, er min mening. Jeg skal oppsumere hva som har skjedd her, ettersom jeg har forstått det. - Først var det en grense, for hvor mye stortingsrepresentantene, kunne ringe for, i kvartalet. - Så ble denne grensen opphevet. (Fri telefon). - Så begynner Stortinget å undersøke, og kreve forklaring, fra de som ringer mest. Helt uakseptabelt, mener jeg. Stortinget burde ikke undersøke dette, for det har ikke vært noen brudd, på noen reger. Stortinget burde da heller innført nye regler, før de begynte å undersøke. Det er min mening. Med vennlig hilsen Erik Ribsskog

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3502566.ab

PS.

Nå sjekket jeg Aftonbladet igjen, for å sjekke om noen hadde noe svar til kommentaren min der.

Så viser det seg, at Aftonbladet, har fjernet det jeg skrev. (!)

Som om det var noe kontroversiellt, eller noe.

Det er helt håpløst.

Nå har jeg aldri vært noe sosialist, eller noe, men jeg tror det har gått nedover med Sverige, etter at Palme ble skutt.

Noe sånt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter