Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. november 2008

Historiens største svindel? (In Norwegian).

Nå har jeg skrevet litt på bloggen, ved flere anledninger, om at jeg mistenker at atombomben, er historiens største svindel.

Se på amerikanerne.

De klarer ikke å lage biler som selger engang.

GM, med 3 millioner arbeidere, står i fare for å gå konkurs.

Men, en slags magisk bombe, som kan ødelegge jorden så og så mange tusen ganger, det klarer de altså å lage.

Tja.

Jeg vet ikke helt jeg.

Og er det tilfeldig at Homer Simpson jobber på atomkraftverket?

Hvorfor ble det så mye spetakkel ut av oljekrisa på 70-tallet, hvis de fleste landene hadde masse atomkraft?

Tja.

Jeg vet ikke helt jeg.

Jeg gidder ikke å skrive den regla, med at pluto, som plutonium er oppkalt etter, er en døds gud, og rikdomens gud osv.

Det har jeg skrevet om et par ganger tidligere.

(Se 'atombomben eksisterer ikke'-tag).

Men, jeg skrev jo igår, om dommedagsklokka.

Og jeg tulla litt med den.

Så tenkte jeg at jeg kunne tulle litt mer idag da.

Om at jeg skulle hatt en 'live' dommedagsklokke-gadget, på bloggen, så kunne man se at viseren på dommedagsklokka på bloggen, stilte seg, når atomfysikerne stilte den ekte dommedagsklokka, på universitetet i Chicago.

(Jeg tenkte, var det sånn at Al Capone og gutta, aldri mista kontrollen i Chicago, men begynte å finne på magiske bomber osv., for å svindle verden, istedet?

Atomet er jo verdens minste ting, også skal det lage verdens største eksplosjon.

Det høres litt rart ut for meg, må jeg innrømme.

Men men).

Hm.

Men så tenkte jeg på det atomuret i Sveits.

Hvorfor havna det i Sveits, av alle steder.

De er jo kjent for gjøkur, i Sveits.

Kanskje Sveits var det eneste landet, som klarte å lage et så nøyaktig ur, at de kunne late som at det var atomuret?

Ikke vet jeg, men jeg mistenker at det atomgreiene er historiens største bløff.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter